Manuell Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 hehe.. jeg har det ja. Får en del oppmerksomhet uten eksosanleg. Skal selge bilen nå, så skal prøve å få sveisa det på i løpet av uka. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 er stylinga i plastik el glassfiber? tipper glassfiber.. hvertall fangerne dine.. Fronten er i hvert fall i glassfiber. Tror vinga er ekte rs500 faktisk, en som kikka på'n her om dagen som hadde hatt en rs500 før sa den var meget lik... Blir fin denna etter hvert =) Planene er mange og store, en kamerat som har denne nå ;) Er mye fetere real life og med sommerfelger enn på de bildene der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Hehe, du holdt ihvertfall hele alværn våken når du spant rundt på isen med det eksosanlegget midt på natta... :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Hehe, du holdt ihvertfall hele alværn våken når du spant rundt på isen med det eksosanlegget midt på natta... :o Den var på isen å breisa i dag og den! :D Bråkete og go ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalnoR Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 halla sondre:D i dag har jeg breisa hardt med sierran:D var å kjørte på en innsjø..hehe dro den heftig breit i 130km/t...KOOOOZ!! blir snart turbo og intercooler på den nå;) Siter 92mod sierra stv blå dohc (satt inn v6 24v cosworth motor og manuell) bruksbil/vinterbil... solgt:( 87mod sierra 3 dørs (vingebil) ist som er bremset 294hk 5734omdr/386,7nm 4342omdr...ny bremsing 6.1.08 290hk 4133/498,5nm 4025omdr cluthen slapp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Hehe, du holdt ihvertfall hele alværn våken når du spant rundt på isen med det eksosanlegget midt på natta... :o hehe.. det tror jeg skjedde mere en 1 gang;) ble jo tatt for sladding der er en gang. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 halla sondre:D i dag har jeg breisa hardt med sierran:D var å kjørte på en innsjø..hehe dro den heftig breit i 130km/t...KOOOOZ!! blir snart turbo og intercooler på den nå;) Hehe =) Du ække go chris! Blir bra med snurre og ic ja. Endelig godt det tørker på veiene nå :D For din del :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 halla sondre:D i dag har jeg breisa hardt med sierran:D var å kjørte på en innsjø..hehe dro den heftig breit i 130km/t...KOOOOZ!! blir snart turbo og intercooler på den nå;)halla.. veit at det ikke er noe problem;) digg sladdebil;) Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Den var på isen å breisa i dag og den! :D Bråkete og go ;) den bråker jo ikke så mye med det eksosanlegget da. det bråka mer uten;) sombrero Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 den bråker jo ikke så mye med det eksosanlegget da. det bråka mer uten;) sombrero Hehe, neida, er ikke så ille. Men uten var det temmelig drøyt, pussig at du ikke ble stoppet da du kjørte fra Nesodden? :D Jeg var en av de på statoil forresten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Hehe, neida, er ikke så ille. Men uten var det temmelig drøyt, pussig at du ikke ble stoppet da du kjørte fra Nesodden? :D Jeg var en av de på statoil forresten... hehe.. da skulle du hørt når man dro på skikkelig.. jeg kjørte en god stund med det sånn jeg :) skremte folk, og hadde det morro:) hver gang jeg sladda ble det jo anmeldt.. ble jo stoppa en gang, men da sto vi stille når de kom så vi sa det hadde vært en m3 der å herja. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalnoR Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 hvor lenge kjørte du uten eksos anlegg egentlig? fikk det til å rødgløde greit i kveld:D Siter 92mod sierra stv blå dohc (satt inn v6 24v cosworth motor og manuell) bruksbil/vinterbil... solgt:( 87mod sierra 3 dørs (vingebil) ist som er bremset 294hk 5734omdr/386,7nm 4342omdr...ny bremsing 6.1.08 290hk 4133/498,5nm 4025omdr cluthen slapp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slideways Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Fronten er i hvert fall i glassfiber. Tror vinga er ekte rs500 faktisk, en som kikka på'n her om dagen som hadde hatt en rs500 før sa den var meget lik... Blir fin denna etter hvert =) Planene er mange og store, en kamerat som har denne nå ;) Er mye fetere real life og med sommerfelger enn på de bildene der... Vingen er veldig lik, bortsett fra att hele den bakre delen på en orginal rs 500 eller vanlig vingebil vinge er lagd i svart gummi! Tipper hele stylinga er i glassfiber... er hvertfall ikke orginal Siter * 3 dørs sierra 2,0l (bygges om til vingebil) Fader turbo du som snurrer, gi oss i dag vårt trykk. Forlat oss våre slitne råder og topppakninger, som vi forlater bryet med sevice. Led oss ikke inn på teknisk kontroll, men fri oss fra TUV og godkjennelser. For ladetrykket og pop-offen er din i all evighet! Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 hvor lenge kjørte du uten eksos anlegg egentlig? fikk det til å rødgløde greit i kveld:D kjørte vell rundt med i 2 uker.. ;) bare ikke være redd for snuten så går det bra;) Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg