audi coupe Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 selger nå komplett motorstyring med chip ,68mm ladehjul + et distansestykke i alu så du kan kjøre med orginal reim.. 1500kr eller bud ring eller sms 47267065 mvh benny:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Hva er det nå for prosjekt, sia du selger det meste? Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 kan også selge hel motor med ledningsnett hvis jeg få bra bud:) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by audi coupe kan også selge hel motor med ledningsnett hvis jeg få bra bud:) :) G-Ladere kjøpes uansett stand.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 den lader 0,9 bar med 68 mm kom med bud:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Originally posted by audi coupe den lader 0,9 bar med 68 mm kom med bud:) PM Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Desember 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 g-ladern er no solgt.. har fortsatt chip (komplett boks)å ladehjul kr 1500 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Desember 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 da har jeg kun igjen motor uten ledningsnett og dyserail, dvs at den er komplett bortsett fra g-lader,ledningsnett og dyserail og div følere selges hb over 1500 kr får med gearkassa for 1000kr hvis du kjøper motor.. har fortsatt en hjerne med chip og ladehjul hb over 1500kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg