drturbo Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Hva tror dere om mattsvarte felger på B'n? Er litt lei hvite revolutionfelger, så det blir enten mattsvart eller samme farge som bilen. Kom med litt feedback'a.... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Personlig så syns jeg hvite revolution er helt konge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Jeg ser ikke helt forann meg hvordan det vil bli, men sikkert kult. Svarte felger med polert kant innbiller jeg meg er stillig. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Ja, jeg tror det kan bli ok. Men mattsvart uten polert kant tror jeg blir helt sjef.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 http://home.no.net/baracca/9.htm Desto tøffere når det ikke er "cromespoke". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 jeg tror det hadde blitt stili. hadde tenkt og lakkere mim felga mine svarte, men så ble det til at jeg solgte dem i stedet. har samme farge på bilen som deg, og hadde hvite mim felger. er jo ikke akkurat få med oransje Ascona B og hvite felger for tia. selv om de fleste ikke har Revo felger da... Nei, lakk dem svarte, eller mørke grå. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg