Gå til innhold

Fellesinnkjøp Midtkonsoll

Ranger emnet


K.A.

Anbefalte innlegg

  • Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

K.A.

 

Når du skal sende pakkene. Hadde det vert mulig å fått sporingsnr på pakken da??

 

Posten bruker gjerne en dag eller 2 ekstra her ute hjå meg pluss at jeg klarer ikke sove skikkelig om nettene viss jeg vet det ligger noe på posten å venter på meg :D

I like big butz and I can not lie!

 

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett meg opp på listen hvis ikke det er for seint.

 

Hvilken farge er det på midten der på dem vi får? Og hvilket stoff er det der? ser ut som et tøytrekk eller noe, stemmer det?

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skillz2k

K.A.

 

Når du skal sende pakkene. Hadde det vert mulig å fått sporingsnr på pakken da??

 

Posten bruker gjerne en dag eller 2 ekstra her ute hjå meg pluss at jeg klarer ikke sove skikkelig om nettene viss jeg vet det ligger noe på posten å venter på meg :D

 

Pakken med alle midtkonsollene blir sendt fra utland i dag.

Vil nå meg ca om 10-14 dager.

 

Jeg videresender om 10-14 dager.

 

Sporingsnummer vil bli oversendt!

G68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått et par henvendelser fra "kjøpere" som lurer på hvordan det går. Så tid for en liten oppdatering!

 

Pakkene med midtkonsollene ble pakket/sendt 29.desember. De er ventet å komme frem til meg ca 14 dager etter denne datoen.

 

For de som fortsatt er interessert men ikke er på lista: Jeg bestilte et par ekstra! Så her er det førstemann med PM og penga som får! ( Krazy3en, eirikvw, fred_stian, RoBeRt0 )

 

Mvh

Kai

 

:cocain:

G68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår