darkwih Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by Doser_86 darkwih: stilig bil! Litt off topic, men er det noen som vet sånn ca pris for å valse ut hjulbuene 2-3 cm? takker :) hadde ikke det vert for at bilen er en mandags bil så hadde jeg likt den jeg og :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Her er da min under den hvite og fæle vinterstiden. Demontert sommerfangere og satt på de originale da jeg hadde et uhell i fjor vinter så da lærte jeg av det... hehe.. side skjørta får jeg desverre ikke av men de har da overlevd vintern til nå. Felgene er 100+ 14"(lånt av en kompis) med meget bra piggfri dekk. Felgene skal vel selges tror jeg. Bud noen?? Beklager det uskarpe bilde: Her ligger sommerfangera mine og venter på god vær og sommerhjul.... sukk. "lengte lengte...." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Her er da min. Er heldigvis ikke så mye snø i Fr.stad for tiden Dårlige bilder! er tatt med mobil Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by Rayander Her er da min under den hvite og fæle vinterstiden. Demontert sommerfangere og satt på de originale da jeg hadde et uhell i fjor vinter så da lærte jeg av det... hehe.. side skjørta får jeg desverre ikke av men de har da overlevd vintern til nå. Felgene er 100+ 14"(lånt av en kompis) med meget bra piggfri dekk. Felgene skal vel selges tror jeg. Bud noen?? Beklager det uskarpe bilde: Her ligger sommerfangera mine og venter på god vær og sommerhjul.... sukk. "lengte lengte...." Nydelig farge på denne bilen, litt lei av min mørke mørke lilla. men 15 på vinter er et must. Til og med min lillebors 89 corolla har 15 på vinter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by Doser_86 Her er da min. Er heldigvis ikke så mye snø i Fr.stad for tiden Dårlige bilder! er tatt med mobil er det karbon panser med popnagler jeg ser ? Flere bilder ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Du ser nok riktig. Sjekk: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=61813 Der har jeg skrevet hva som har blitt gjort og lignende. Dårlig med flere bilder. skal prøve å få tatt noen snart med et ordentlig kamera. Mvh Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 darkwih! skal du selge senkesett ditt?(med papirer) så passe lavt ut. bruker du korte dempere med det settet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 ja jeg skal selge senke settet. det var et kit med dempere og fjærer. ganske nytt. tok det på i november. og jeg har papirer. Hvis noen vil ha en grise lav bil er jo dette greit :) var ikke noe for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 jeg skulle gjerne hatt det, men fangerne mine er så lave fra før, så om jeg får på det senkesettet kommer bilen til å bli umulig å kjøre! Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Her er vinterutgaven av min bil.... Gleder meg til snøen er borte! Sånn blir den til sommern igjen.. Gleder meg til å få på leppa igjen.. ( lyktene er modda inn, har bestillt de.. ) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 darkwih Hmm. du skal selge det ja, er litt i tvil skjønner du, har lik bil som deg, men to dørs og lik farge. 2L GTI. er litt redd for at det kan bli litt for lavt, kjører med 18" om sommern ser du...215/35 med inpress på 35... og nå er bilen senka 35mm og det er for HØYT...må lenger nedpå bakken... Pris? Nice price? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Silvern: Har du en 3r og? Fankern å mange biler du har a.. :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Mandel slik ser flåta mi ut i vinter..ikke stort mye og skryte av akkurat : ( Er det lavprofil og kant, eller?! Syns faktisk det var litt pent. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Nei, er ikke min 3er, dama sin. bruker den av og til, og skur på den av og til. mangler bakkekontakt..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Silvern Nei, er ikke min 3er, dama sin. bruker den av og til, og skur på den av og til. mangler bakkekontakt..... aha.. hehe. .begynnte å lure ass.. hehe Som er planen for jettan din a? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg