darkwih Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Post bildene av deres Winter Golfer, sider jeg ikke har noe snø så for det vente for min del :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 vel, her er vindermodusen, fikk ikke tatt noen bilder mens det var snø, varte bare 3 dager :rolleyes: Må si jeg er imponert overkjøreegenskapene til Mk3 på vinterstid :) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Det eneste jeg trenger er en kommune der dem kan brøyte eller justerbart... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 Her er min i vintermodus: Det som har blitt gjort til vinteren: -4x fete piggdekk på orginal 14" felg. -Skistativ, med telemarkski på bilde. -Skal bytte ut VR6 leppa mot GL/CL leppa mi, om jeg finner den da. Ikke så mye snø her heller at det gjør noe, men har vært ganske mye. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Mods: Nye gamle vinterfelger i 14" 2 nye pigg og to bulkete piggfri pigg. Edit: Ønsker meg nytt kamera til jul! Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Originally posted by cREATURe Mods: Nye gamle vinterfelger i 14" 2 nye pigg og to bulkete piggfri pigg. Edit: Ønsker meg nytt kamera til jul! Er det kameraet som er dårlig eller har du blått neonkit under? ;) Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Hehe.. er nok bare kameraet som er veldig dårlig du! ;) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Vi hadde snø for noen uker siden :) har ikke hatt tid før nå. Her Snør det faktisk fra åpen himmel :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 hvor mye er bilen din senket darkwih? og hvilke øyelokk har du?? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by mono hvor mye er bilen din senket darkwih? og hvilke øyelokk har du?? den er senket 60/40 med et jalla jamex senke sett. som blir da altfor lavt. nytt senkesett er i bestilling eller skal jeg kalle det heve sett :) øyelokkene er av type kamei. ser ganske bra ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 subber det godt? har så lyst på 80/60 jeg... har ikke de harde vinterene her i vest... men skulle likt å sett ett bilde med 80/60 senk på plan asfalt for å virkelig se hvordan det blir... redd for den bånnpanna gitt... og sumpguard er ikke prioritert foran senken :D Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 darkwih: stilig bil! Litt off topic, men er det noen som vet sånn ca pris for å valse ut hjulbuene 2-3 cm? Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 prisen ligger på en 500-750kr pr hjulbue. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 slik ser flåta mi ut i vinter..ikke stort mye og skryte av akkurat : ( Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by mono subber det godt? har så lyst på 80/60 jeg... har ikke de harde vinterene her i vest... men skulle likt å sett ett bilde med 80/60 senk på plan asfalt for å virkelig se hvordan det blir... redd for den bånnpanna gitt... og sumpguard er ikke prioritert foran senken :D Subber noe Jæ... har ødlagt eksosen :) synes fjærene er så myke. så jeg har lært meg å være redd for fartsdumper. skraper noe sinnsykt når det er flere en jeg i bilen. Fremme med bånnpanna er det ikke noe prob. med det er lengre bak et sted det tar ani. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg