Volvo240R Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Kan noen være så snille å legge ut noen linker til sider med filmer av Audi S1?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 S1 er det rally versjonen? slik som den på ruudskogen som han audisentrum fyren har?¨ Da har jeg isåfall et par filmer..en kort og en lengre... har du msn så legg meg til.. jeg kan sende de til deg der :) zaphire80@hotmail.com Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Dette er Audi S1: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Flott :) da har jeg to filmer som sagt... den ene er av en s1 som starter i rally (fra gamledager)og varer i under ett minutt ca, og den andre er introduksjons lignende greie av s1 med kjøring og endel info. denne er over 2-3 minutter... herlig lyd og bilde :) Kan sendes over msn om ønskelig som sagt :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 se på nordicaudi.com eller spør stig roar han har fått noen nye DVD filmer med rallybiler fra 80-tallet Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Her står det forskjeller om du lurer på det: http://home.no.net/audicars/ under Typ 85 S1 er en ren rally evolusjonsmodell av Sport quattro. Sport quattro kom i gate og rally versjon. Obs! Legger ved denne, siden det ble nevnt litt DVDer her: Melding til alle ang warez på forumet! - Bilforumet Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 takk!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Hvorfor ikke bare ta en liten tur innom www.audisentrum.no og last ned noen filmer fra dem, de filmene er ikke så lange, men de er verdt å laste ned. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg