Mombasa Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Hvor tykk kabel trenger en cd-spiller? En kompiss av meg bruker 10kvadrat kabel på sin + 50A sikring.... Synes dette hørtes litt psycho ut, eller er det bare jeg som er teit ? Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 LITT for tykk kabel ja. Den dagen en cd spiller trekker 50a, å er det noe funky på gang i bilstereoindustrien... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 men det skader ikke med for tykk kabel annet enn at det er upraktisk Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Desember 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 hehe, var nemmelig det jeg trodde.... har selv en 2kvadrat kabel, med en 20A sikring på... Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by t33zr hehe, var nemmelig det jeg trodde.... har selv en 2kvadrat kabel, med en 20A sikring på... Jeg bruker 8mm2 kabel til min, men så er jeg kanskje litt mer enn gjennomsnittet redd for min spiller også da, hehe ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 bruker du 8mm2 helt fram til isokontakten da eller også skjøter du den med den 1,5mm2 som sitter i iso? eller har du mekka no med pinnene inni iso? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Hei! Jeg bruker dobbel 4kv. kabel, slik at jeg kjører + og - rett fra batt. Ikke hatt noen problemer med mine spillere og ingen blinking i displayet pga. for lit strøm. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by ALJ_GSi bruker du 8mm2 helt fram til isokontakten da eller også skjøter du den med den 1,5mm2 som sitter i iso? eller har du mekka no med pinnene inni iso? Har kabelen helt frem til iso, og så en kobling over til orginalkabelen, på den måten slipper jeg spenningsfall over ledningen hele veien frem til batteriet. Jordingen er jo koblet rett til gods på spilleren da. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Så hvis jeg skulle gjort det samme med min 9600 som kviner no j**** pga. dårlig jord eller et eller annet så er det bare å trekke 8mm2 helt fram til plussen på ISO og lodde den på og så fine et godt punkt på chassi på cd-spillern å skrudd fast(eller noe) 8mm2 jordkabel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg