go_fast Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 har en gti motor stående. selger den hel eller i deler. motoren har gått 211000, og lekker ikke olje i det hele tatt.:dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaSsKiCkEr Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 prisen på den tru? Siter Ja Harre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go_fast Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 har ikke peiling på hva den er verdt. dere får komme med bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Hvilken motor er det? 8V eller 16V? Årsmodell? Hvor i landet står den og hvor lenge har den stått? Mye som avgjør pris,men du sitter vel ikke akkurat på en gullgruve uansett.. :) Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go_fast Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 nei, noen gullgruve er det ikke, men penger er heller ikke alt. hadde jo vært hyggelig om noen hadde hatt bruk for motoren. det er en 8v, står i mo i rana. det er en 86mod. motoren står i bilen. hvis det er noen som er interressert så selges motoren hel for en slikk og ingenting, hvis de skrur den ut selv. jeg kan selfølgelig skru ut div deler og sende. bilen hugges om ca 2uker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Kunne vel hatt bruk for motoren,men kommer meg ikke oppover for å skru den ut,enda vertfall.. Skal opp å feire jul i Sandnessjøen ser du.. Hvilken dato skal denne hugges,og hvor på Mo bor du? Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go_fast Skrevet Desember 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 bor 2km unna sentrum. har ikke bestemt dato, men jeg har ikke plass til bilen, så jeg tenkte å levere den til hugging når jeg har skrudd av de andre delen som jeg skal ha selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Hmmm.. Du har ikke lyst til å selge hele jævla bilen da,for vrakpant,så får jeg alt jeg trenger for motorbytte å greier? Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go_fast Skrevet Desember 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 du kan få hele bilen for vrakpant, men jeg skal skru av interiør og baklys, ratt og div småting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Må tenke på det,samtidig som jeg skal prøve å skaffe en plass i Ssjøen som jeg kan lagre den inntil våren dukker opp igjen.. Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go_fast Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 sorry........SOLGT. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg