nicolay Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Har akkurat montert denne resirkulerende dumpventilen på min Golf GTI 1.8T (m/chip og K&N luftfilter i originalboks). Hvilke fjær er optimalt å bruke? Kjører nå med den grønne som er den "løseste", har 2 andre som er hardere. Merker ikke at motoroen går dårlig på tomgang ell. nå. Den ligger på ca 900-1000 rpm på tomgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by nicolay Har akkurat montert denne resirkulerende dumpventilen på min Golf GTI 1.8T (m/chip og K&N luftfilter i originalboks). Hvilke fjær er optimalt å bruke? Kjører nå med den grønne som er den "løseste", har 2 andre som er hardere. Merker ikke at motoroen går dårlig på tomgang ell. nå. Den ligger på ca 900-1000 rpm på tomgang. Jeg ville nok prøvd med den hardeste fjæren. Er jo bare å prøve seg frem og finne den "innstillingen" du liker best. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Hvorfor den hardeste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by nicolay Hvorfor den hardeste? Tja.. "Hardest" lyd kanskje? Smag og behag egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 kjør på med den hardeste, merker du ikke at bilen går noe bedre / jevnere da så setter du inn den mykeste.. man vil ha så myk som mulig, men likevel så stiv at den ikke åpner for tidlig. Det er normalt sett ikke no problem. Jo lettere den åpner jo mindre "butter" lufstrømmen i det du lukker gasspjelet.. Med resirkulerende dump med org filterboks så er det ikke no lyd å snakke om uansett :) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by Silverboy kjør på med den hardeste, merker du ikke at bilen går noe bedre / jevnere da så setter du inn den mykeste.. man vil ha så myk som mulig, men likevel så stiv at den ikke åpner for tidlig. Det er normalt sett ikke no problem. Jo lettere den åpner jo mindre "butter" lufstrømmen i det du lukker gasspjelet.. Med resirkulerende dump med org filterboks så er det ikke no lyd å snakke om uansett :) Resirkulerende dump-ventil og original filterboks? Oh.. My bad. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Hehe ;) Ganske lite lyd ja. Er KN filter i original boksen, så litt lyd er det da... Prøvde med hard fjær nå. Da virker det som bilen får turbotrykk litt senere. Som om jeg må trykke på litt mer for å få trykk, men når det først kommer... Da kommer det! 2. gir tar helt av med den harde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.