error Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Her er min bil.. ;) Har noen lyst til å prøve å modde den i photoshop? så hadde det vært kult :D http://www.home.no/disk/audi/ -- Roger Siter '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 de bildene er vel ganske ubrukelige desverre:( Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeus Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 altså du Roger... di bildan dær e nåkka av d verste æ har sett... spreng ut å ta nye bilda så kan æ prøv mæ :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Ta bildene med mindre størrelse...f.eks 1024x768 er bra 2448x1662 er altfor stort! Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 hææ?? jo større jo bedre.. men kvaliteten bør være så god som mulig.. jo større bildet er, jo mer nøyaktig blir det;) 1024x768 er jo altfo lite egentlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 CSL Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by RuneMNK Ta bildene med mindre størrelse...f.eks 1024x768 er bra 2448x1662 er altfor stort! RuneMNK! Hvem har gitt deg tillatelse til å bruke min avatar fra evo.no? Ikke jeg i alle fall, og heller ingen av evo.no's admins! Avataren er laget av en venn av meg, bildene har jeg selv tatt. Alt er <b>selvfølgelig</b> beskyttet av norsk lov om opphavsrett! Jeg antar at du forstår dette og at jeg ikke behøver å gå noe videre med dette. Jeg imøteser ditt svar <b>snarest</b>! Takk! Siter The ONLY M3 CSL in Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by M3 CSL RuneMNK! Hvem har gitt deg tillatelse til å bruke min avatar fra evo.no? Ikke jeg i alle fall, og heller ingen av evo.no's admins! Avataren er laget av en venn av meg, bildene har jeg selv tatt. Alt er <b>selvfølgelig</b> beskyttet av norsk lov om opphavsrett! Jeg antar at du forstår dette og at jeg ikke behøver å gå noe videre med dette. Jeg imøteser ditt svar <b>snarest</b>! Takk! Herregud, ro deg ned! Visste no fan ikke det jeg! Herregud.... Crybaby... :rolleyes: Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 CSL Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by RuneMNK Herregud, ro deg ned! Visste no fan ikke det jeg! Herregud.... Crybaby... :rolleyes: Jeg er helt rolig jeg! "Visste ikke det jeg" blir for dumt! Hvor gammel er du egentlig? 14?! Du fant vel bare tilfeldigvis avataren "flytende" på nettet?! Og hva er vitsen med å bruke en avatar av en bil som du ikke har/har hatt? Nei, grow up!! Siter The ONLY M3 CSL in Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 No offence, men han kan da ha funnet den på nettet.. og han er 17.. så det på profilen hans.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by M3 CSL Jeg er helt rolig jeg! "Visste ikke det jeg" blir for dumt! Hvor gammel er du egentlig? 14?! Du fant vel bare tilfeldigvis avataren "flytende" på nettet?! Og hva er vitsen med å bruke en avatar av en bil som du ikke har/har hatt? Nei, grow up!! Jo, jeg gjorde faktisk det! Søkte på Google bildesøk..... http://www.google.no/imghp?hl=no&tab=wi&q= :rolleyes: Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 CSL Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by RuneMNK Jo, jeg gjorde faktisk det! Søkte på Google bildesøk..... http://www.google.no/imghp?hl=no&tab=wi&q= :rolleyes: Jupp! Sure!! ;) Siter The ONLY M3 CSL in Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by M3 CSL Jupp! Sure!! ;) er det jeg som tar feil, eller ligger det bildet som en standard avatar her inne på bilforumet.net når du skal skifte avatar ?? EDIT: heh tenkte meg litt om og fant ut at han har skiftet avatar...:P DOH Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 CSL Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Mandel, det kan skje alle! :D Siter The ONLY M3 CSL in Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M 4-life Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Originally posted by M3 CSL Jeg er helt rolig jeg! "Visste ikke det jeg" blir for dumt! Hvor gammel er du egentlig? 14?! Du fant vel bare tilfeldigvis avataren "flytende" på nettet?! Og hva er vitsen med å bruke en avatar av en bil som du ikke har/har hatt? Nei, grow up!! unnskyld meg ass! litt dramaqueen her lr!? opphavsrett osv..kan du forvente at ordinære bilder du legger ut på "world wide web" forblir ubrukt av andre? et bilde du har tatt er ikke akkurat noebig deal for å si d sånn! avatar av en bil som du ikke har/har hatt???? "shoot me if i'm wrong" men tipper mange! har bilder av tilfeldige biler osv... du behøver ikke være cocky fordi du har bimmer å slenge på avataren!:op Siter -BMW 318i E30 2 dørs 1987 Apex40x40,Enzo cup 215/40x17",jamex,polk audio (zinnoberrot) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 CSL Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by M 4-life unnskyld meg ass! litt dramaqueen her lr!? opphavsrett osv..kan du forvente at ordinære bilder du legger ut på "world wide web" forblir ubrukt av andre? et bilde du har tatt er ikke akkurat noebig deal for å si d sånn! avatar av en bil som du ikke har/har hatt???? "shoot me if i'm wrong" men tipper mange! har bilder av tilfeldige biler osv... du behøver ikke være cocky fordi du har bimmer å slenge på avataren!:op 1. Norges Lover gjelder også på bilforumet.net, uansett hva du måtte tro og mene! Opphavsretten til bildet tilhører fotografen, uansett hvor godt eller dårlig bildet måtte være! Dette er ikke noe å diskutere! 2. Jeg forstår ikke vitsen med å ha et bilde av andres bil i avataren sin. Avataren skal jo være noe som gjør at andre gjenkjenner <b>deg</b>, ikke naboen! 3. Hvem er det som er cocky her? Siter The ONLY M3 CSL in Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg