pelsen Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Hei hei, var på eu-kontroll idag med golfen. Fikk en toer feil på Slakk i tannstangens aksel fra rattaksel inn i tannstang. Ja dette sier meg ikke så mye egentlig :rolleyes: Så hva må gjøres? Siter Cya in my sigth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 bytt tannstangen Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Tannstangen er en ganske vital del i forstillingen på en bil.. Noen biler har tannstang og noen andre har styresnekke.. Jeg byttet denne på min E30 BMW, og det skal vel være lett å få kjøpt en slik brukt til en okei penge.. Golf 2 deler finnes det masse av, du har vel ikke servo heller? Da er de litt dyrere.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 fikk det samme på min bil!! rattakselkrysset heter det!!! har ikke giddet å bry meg om den ennå, siden jeg har litt annet å putle med først!! men over bærebrua e det en belg med et lite hull i, prøv å spray noe wd40-5-56 inni, fikk beskjed om at jeg kunne prøve det først!! men det e lurt å bytte den,kan miste styringen helt!!! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg