Gå til innhold

Vurderer å selge RS2en min..

Ranger emnet

Symplegma

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
Originally posted by Symplegma

Ingen som har lyst på seg en RS2 altså??

Må jo være en av verdens morsomste biler!!! :)

(For de som slipper å pendle 30mil i uka)

sikkert veldig mange som har lyst på den, meg inkludert... men det var dette med pengene då ;)

- BMW 520i

x VW Golf II - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mangler bare 130 000 for å kjøpe bilen din ;)

Hva med å registrere den som stasjonsvogn?

er det ikke slik at 10 år gamle biler er gratis å regge fra varebil til stasjonsvogn?

Min onkel slapp dette på sin Jeep Cherokee V8.

så kan du jo ha gatas raskeste familiebil ;)

Lykke til

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ti år fra førstegangs reg, dvs si at denne bilen som var tatt inn i 99 bare har 6års bruksfradrag, og med den motorn som står i den bilen der så blir det ikke billig og sette inn bakseter...

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha sjekket hvor mye det koster å sette inn bakseter.

tenk så kul pappa du blir ;) 420 HK og stv ;)

kjører fra alle da andre pappaene ;)

ungen din sier: pappan min kjører fra pappan din hver eneste morgen ;)

hehe..

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Selges kr 180 000 m/ anlegg ved rask avgjørelse.

Noen "småting" gjenstår.

Bilen leveres med nytt justerbart senkesett type FK KönigSport, nye bremser fremme, nye bremsesko til håndbrekk, nymonterte xenon hovedlys, ny refleksplate på bakluke, ”nye” stoler med elektrisk justering og varme.

Noen må da vel kunne tenke seg noe så gøy?? :)

NORGES BILLIGSTE..????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten har jo ikke motoren noe å si..Har jo ikke tenkte å endre effekten i vognkortet, og da utgjør ikke det noe..

Den har nok faktisk det. Prisen du må betale for å få inn baksetene er prisen du "slapp" å betale ved import. Denne er som kjent avhengig av vekt, motorvolum og effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

Den har nok faktisk det. Prisen du må betale for å få inn baksetene er prisen du "slapp" å betale ved import. Denne er som kjent avhengig av vekt, motorvolum og effekt.

Den er grei, men siden hverken motorvolum, vekt eller effekt endres av å slå opp baksetene så er jo ikke det noe å tenke på.

Har nylig slått opp setene i en Subaru Legacy, og ingen endringer i vekt, effekt eller motorvolum er registrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei, men siden hverken motorvolum, vekt eller effekt endres av å slå opp baksetene så er jo ikke det noe å tenke på.

Har nylig slått opp setene i en Subaru Legacy, og ingen endringer i vekt, effekt eller motorvolum er registrert.

Ok.. Du forsto ikke helt hva jeg mente. Når du importerer en bil som varebil, betaler man kun 20% av engangsavgiften. (som baserer seg på vekt, motorvolum og effekt). Hvis du ønsker å sette i bakseter før det har gått 10%, så må du betale avgifter for det du har av vekt, motorvolum og effekt minus bruksfradraget.

Så hvis du har en sløv legazy importert i 99 og en rs2 importert i 99 så koster det absolutt ikke det samme å få bakseter i rs2'n som det koster i legazy'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider