Gå til innhold

Ryktene om min DØD eller noe sånt.. er sterkt overdrevet.

Ranger emnet


Gjest

Hva synes du om filmen vår?  

37 stemmer

  1. 1. Hva synes du om filmen vår?

    • Bra!
      7
    • Dårlig!
      13
    • Bra, MEN Dette bør ikke skje på offentlig vei...
      6
    • Dårlig, OG dette bør ikke skje på offentlig vei..
      12


Anbefalte innlegg

gutter ta dette på pm a pliiz, du jonte skjønner ihvertfall hva jeg mener om sånn. dette har sklidd alfor langt ut, rdl sa at om han måtte drepe deg så skulle han gjøre det med sine egne hender, han sa da ikke at han skulle drepe deg, så vær grei å ikke provoser fram flere poster ang drapstrusler, ta det på PM.

kan dere ikke bare droppe det begge to? det er ingen andre her som har inntresse av å se den loggen, jeg tror ihvertfall at det ikke er noe som har det.

hvis dere forsetter kranglinga her så blir garantert denne tråden sletta også og det er jo nettopp slettinger vi brukere vil slippe eller hva?

 

MVH

Kenneth

-91 Toyota Celica 2.0 Gti

 

x -89 toyota carina 2.0 Gli

x -87 toyota carina 1.8 Dx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Originally posted by paralell

 

 

jeg overser ikk en DRITT. det er tydligvis DU som er så DUM at du ikke ser hva jeg har sagt i 2 poster og det hele posten.

 

samt at du inbiller deg at jeg skal drepe deg?.. ta å pakk sammen mann!!

 

 

Jeg gir meg i denne saken!!!

Du får gjøre akkurat hav faen du vil med den jævla loggen... jeg har sagt mitt og jeg vet hva JEG vil og mener og slutt å fantaserom at jeg skal drepe deg din INVALIDE DRIT! er det så jævli rart at jeg blir sur og snakker dritt på forumet!!!!!!!

 

Vel, det står jo der i loggen. Du truer meg jo på livet. Det er jo ikke til å legge skjul på. Så om du ikke klarer å innse at du har gjort det, så greit. Bare så du vet det, så er det ganske alvorlig.

 

Det er ganske alvorlig å true folk med juling også, såh.

 

Og angående gatebil 2003, så vet jeg ikke om jeg kommer med nedover, vi får se. Jeg må se, jeg har lyst å møte noen av dere. Og deg. Også er jeg jævla nysgjerrig på hvordan du skal klare å banke de du har lovt juling, det er jo endel folk. På jævla tynt grunnlag også..

 

Å ikke legg skylda på meg fordi at du har problemer med å ordlegge deg ordentlig.

 

Vel, det var en del som ville se sammenhengen i loggen, så om dem fortsatt vil. Send meg en PM.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ToyotaExtreme

gutter ta dette på pm a pliiz, du jonte skjønner ihvertfall hva jeg mener om sånn. dette har sklidd alfor langt ut, rdl sa at om han måtte drepe deg så skulle han gjøre det med sine egne hender, han sa da ikke at han skulle drepe deg, så vær grei å ikke provoser fram flere poster ang drapstrusler, ta det på PM.

kan dere ikke bare droppe det begge to? det er ingen andre her som har inntresse av å se den loggen, jeg tror ihvertfall at det ikke er noe som har det.

hvis dere forsetter kranglinga her så blir garantert denne tråden sletta også og det er jo nettopp slettinger vi brukere vil slippe eller hva?

 

MVH

Kenneth

 

 

Vel, det var ikke snakk om noe dreping i det hele å det store, det var han som fant på å snakke om det. Det var snakk om at, UANSETT hvor mye folk han ville ha med seg, så blei jeg å gå seirende ut av det. Derav fikk jeg den "trusselen".

 

 

Jeg gir meg nå

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro ned a kara.

 

Rdl, kom igjen. Ikke drit deg ut. Dette har gått mer enn langt nok.

 

Du HAR skrevet at du ville drepe ham, men det er tatt sånn halveis ut av samenheng. Det er alikevel nok til at han kan gå til purken om han vil. Trekk det tilbake, vær en mann og aksepter nederlaget før dette går lengre enn det allerede har gjort.

 

Jonte,

 

Drit i å fremprovoser dette. Gatebil 2003 skal ikke være om at noen skal bli banket opp, synes bare tanken er latterlig. Men du provoserer rdl og da blir han sint. Ikke at jeg forsvarer det som skjer nå (er jo pasifist! :P), men du trenger ikke provosere dette frem noe mer enn nødvendig.

 

Kan vi ikke heller bare spise fajitas å ha det flott? :)

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår