Cchris Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Har fått et problem med låsen på førersiden. Jeg får ikke trøkt nøkkelen helt inn i nøkkelhullet. Kanskje 3/4, og det gjør at jeg kunn får låst opp og ikke igjen. Jeg tviler på at det er is inni der... Noen som har noen tips om hva som har skjedd? Vanskelig å fikse? Har forresten hatt innbrudd i bilen. De stjal cd-spilleren...(F#"%!"#) Men da brøyt svina bare opp passasjer-døra ved å dytte noe tynt ned øverst på håndtaket. . Den får jeg nå hverken låst opp eller igjen med utenifra. Er det noe som har blitt ødelagt eller er det noe som kunn har hoppet av? Takker for svar! Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Hmm... Ingen som har peiling på dette asså? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Skru av håndtaket og plukk ut sylinderen, så ser du nok fort hva som er galt Tipper en eller flere av 'pinnene' er føkka. Er 5 mins. arbeid og alt du trenger er et stjernejern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Prøvd låsolje? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet November 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by Opus Skru av håndtaket og plukk ut sylinderen, så ser du nok fort hva som er galt Tipper en eller flere av 'pinnene' er føkka. Er 5 mins. arbeid og alt du trenger er et stjernejern. Skal prøve det når jeg kommer hjem. Takker! Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet November 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by KaldBlod Prøvd låsolje? Har prøvd alt fra løsolje til låsspray uten at det skjedde noe. Virker som sagt som den butter i mot noe. Har prøvd å presse den inn med litt kraft, men jeg er litt redd for at nøkkelen skal knekke også :rolleyes: Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fremelly Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Gi den litt juling, sikkert noe som bare sitter fast inni der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Da har jeg fiksa det... Takker for svar! Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg