BLACK.PEARL Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Hei, hva slags anlegg har dere som har vinterbiler i bilene? Tenker på at mange setter go'-bilen vekk for vinteren og kjører "skrap" i vinter. (Snart meg også :)) Jeg må jo ha noe lyd, noe å høre på (for teit å plugge til MP3'en i øret.... Bruker dere minimale ressurser til stereoen da? Jeg kommer til å bruke en "litt" (:rolleyes: ) bra spiller (ca. 2000), hekte på en aktiv sub og et "litt" bra høyttalersett foran til 1000-1200 kr... Må ha såpass :) Og spiller og sub kan man jo bare ta med seg videre til neste bil uten å tape på det... Er jo dumt å investere mer da bilen kan få inbrudd og da mister man alt, sånn straks... Hva slags løsning har dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vågsæter Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Jeg har en golf 1 gti. Mye rust, enda mere hester. Pioneer DEH-P9400 Cadence Amadeus M7000HC Cadence Amadeus M4000 Focal Polyglass 165v2 Cadence UD12-2 2stk 1F Lanzar digital kondensator Ja :D Dette skal jeg kose meg med i vinter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Rockford fosgate RFX-9030R m/mp3 Polk Audio db serien frontsett Polk Audio db serien 6x9" 2x12" Polk Audio GXR i 90l kasse Xzound 1200w amp Blaupunkt 640w amp Dunker helt greit i min lille citroën zx:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pookie Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Nissan Prairie SGL, orginal kasettspiller, 2 sprengte høytalere og brukket radio antenne... :D Siter Vegard RF Mazda Owners Group Norway - http://mazda-ogn.org/ [o] 1993 Mazda 323 GT-R [X] 1988 Honda "Shogun" CRX - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by vfurre Nissan Prairie SGL, orginal kasettspiller, 2 sprengte høytalere og brukket radio antenne... :D Udødelig klassiker :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pookie Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 jepp, du kan så si! tar jo helt av når jeg skrur opp volumet og pumper skurrende radio så det rister i dørene.. men det kraftige anlegget er bare en tilleggspakke i forhold til den fete bilen og råe motoren under "hood'en"... er et klenodium.. (eller klomedium som en venn av meg klarte å si) Siter Vegard RF Mazda Owners Group Norway - http://mazda-ogn.org/ [o] 1993 Mazda 323 GT-R [X] 1988 Honda "Shogun" CRX - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugoh Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Hehe..vel litt liten plass for lyd på el-peden...men i arb. bilen til jobben sitter det en org.renault kassettspiler.. Som desverre fikk et ublidt møte med magliten min da han begynte og knaske teip av en eller annen grunn...utrolig altså har gamle gode pioneer kassettspillere og lign. de funker fint de men en 01 mod. kass. spiller klikker.. så da ble jeg litt slik:mad: også ble det et lite utbrudd.. så nå har jeg endelig grunn til og kjøpe en clarion eller lign til en 1800 kr og putte inn så får jeg litt normal lyd..hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg