Gjest Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 stygg....likner alt for mye på Lotus Elise Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Ser ut som en blanding av mye rart, og jeg vil ikke si at resultatet ble helt bra, for å si det sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Blandig av mye rart, men jeg vil ha den fordet (ikke cab'en da)!! :D Men en mondeo twin turbo ... hahahahaha!! alikavel :) Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Det ser kanskje ut som om en Mondeo har blitt rygget inn i den bakfra, men det er egentlig bare et synsbedrag! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Kunne godt ha kledd på meg en sånnen bil :) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Sikkert ikke verre det enn å sagge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Hehe. Den orginal vinga var gigantisk =/ Men kjærra koster jo bare 480 000 NOK i england da! Det vil vel si sånn 1 mill + reg. i Norge? =P Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Originally posted by KeLoN Hehe. Den orginal vinga var gigantisk =/ Men kjærra koster jo bare 480 000 NOK i england da! Det vil vel si sånn 1 mill + reg. i Norge? =P Dyr bukse... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Originally posted by KeLoN Hehe. Den orginal vinga var gigantisk =/ Men kjærra koster jo bare 480 000 NOK i england da! Det vil vel si sånn 1 mill + reg. i Norge? =P Det vil vel si ca 480kNOK pluss registreringsavgift i Norge vel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Sinnsykt fete biler syns nå jeg. Men ville absolutt hatt den med tak, mye fetere en cab'n. De er ikke så ille å kjøre heller, noe av de beste som finnes ifølge Tiff Needle :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Originally posted by KeLoN Hehe. Den orginal vinga var gigantisk =/ Men kjærra koster jo bare 480 000 NOK i england da! Det vil vel si sånn 1 mill + reg. i Norge? =P OFFTOPIC...KeLon, håper det ikke er deg på det avatarbildet......jeg trodde seriøst det var en dame!! :-( Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 DAMN!! nesten som dama det der!! HOT HOT HOT Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Originally posted by Dr_S OFFTOPIC...KeLon, håper det ikke er deg på det avatarbildet......jeg trodde seriøst det var en dame!! :-( Samme trodde jeg! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Denne bilen ER jo en mondeo! Så de kjørte den på Top Gera, og det var den råeste bilen han hadde kjørt. Twinturbo mondeo-motor. Og de baklysene er jo som tatt i fra mondeoen. De var det første jeg la merke til når han kom over tv-skjermen med den. Dessuten var det feilkoblinger i baklysene på den :D Bremselysene blinket i ett sett. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg