Gå til innhold

Richard Burns rally konkurranse.

Ranger emnet


Mark1

Anbefalte innlegg

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette har ikke noe med tider å gjøre, men det har noe med spillet å gjøre. jeg har lastet det ned nå. Blir rett og slett forbanna da jeg spiller det! Utrolig vanskelig syns jeg. Måtte bare slå av spillet før jeg slo i filler noe jeg! Ble så sint atte FY!!

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye, nei. Men noen endringer er gjort. Tviler på at jeg tjener mer enn et par sekunder på det. Mine første forsøk (Hualapai Nation, den første konkurransen) var med standard oppsett (i en Impreza), og jeg var fortsatt 17 sekunder raskere enn rakanishu's forsøk.

 

Ta en tur til http://www.swedishsimracers.com/rbr/rallies.cfm?rally=4&stage=66 , der kan du laste ned oppsett (skiftenøkkel symbolet) som ble brukt når de raske tidene ble satt. Selve replayen kan også lastes ned (diskett symbol).

 

http://www.bhmotorsports.com/competitions/rbr.php har også oppsett som kan lastes ned.

 

Jeg bruker ett "generellt oppset" for grus. Tror det var basert på Hualapai Nation. Juster rattutslag og slikt til det passer din stil.

 

Som du ser så holder 2:54.73 kun til 24. plass, så de er ikke så veldig imponerende. :)

 

Cluet er å holde farten oppe. På denne etappen bruker jeg 6. gir sikkert 80% av hele banen. Fra start er det full pupp og igjennom girene til 6. gir, slipp av ca. 1/2 sekund gjennom første venstre sving, full gass igjen igjennom neste sving, full gass over hoppene, slippe av ett sekund eller 2 igjennom neste høyre sving, så er det full pupp helt til neste "fast left", som trenger 5. gir for første gang på denne etappen. Begynn nedbremsingen litt før du går over hoppet, eller så vil du ta svingen altfor bredt. Derfra er det full pupp i 6. gir igjen igjennom de 3 neste svingene (rigth, left, flat right). Ned i 5. gir (med nesten full gass) igjennom neste "fast left", så slakk av litt så du klarer left-fast right kombinasjonen.. Resten husker jeg ikke, må ta en titt på replay. Er på jobb nå, så det må bli senere.

 

Husk også at disse bilene har turbo motorer. Det er ikke en gjeng med Honda motorer som må snurres til 10.000 rpm. Gir tidlig (med en gang gir indikatoren lyser opp). Etter en stund blir du vant til det, og girer nesten automatisk på det riktige turtallet. Det er bedre å ha litt for lavt turtall i høyere gir, enn å snurre dritten ut av motoren i neste lavere gir. Jeg tror dette er det som hadde den mest vesentlige betydning for mine tider sammenliknet med mine første etapper med RBR. Du må nesten tvinge deg selv til å gire, fordi det høres ut som om du girer altfor tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by C_West

Jeg setter opp en ny konkuranse jeg.

Noen som blir med?

 

Banen er: USA - Diamond Creek II

Tidsfrist er til søndag om en uke altså søndag 26 Desember og til kl 22.00

 

La nettopp inn spillet på nytt.. ser ut til at jeg må kjøre hele verdensmesterskapet for å låse opp banen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår