ALJ_GSi Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Hei selger mitt kadett c prosjekt pga lite tid og penger. les mer her. http://opelmotorsport.com/forum2/viewtopic.php?t=15018 Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Ingen som har lyst på en kadett C?:( Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyostli Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 jo jeg har lyst på.. hva må gjøres for å få skilt Siter www.opelragger.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 det som jeg vet om er: -skru fast motor igjen og koble på slanger -skru fast girkassa og mellom aksling -feste ny giroverføring (følger med) -sette på bremser -sette på nytt eksosanlegg (følger med) -sette på skjermer forran Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg