Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by rairai hmmmm.. jubi golf: Og hvis dere ser på åpningen midt på leppa, så ser dere at åpningen er større jubileums leppa.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Golf'en har blitt lekker nå Chr|z! Blir gøy å se på den på ordentlig og artig til sommeren når ut Bora'en kommer ut av vinterdvalen... Da får vi cruise litt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Originally posted by hercem Golf'en har blitt lekker nå Chr|z! Blir gøy å se på den på ordentlig og artig til sommeren når ut Bora'en kommer ut av vinterdvalen... Da får vi cruise litt :) Takk takk :) Har blitt bra nå.. Gleder meg til sommer'n ;) Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 så du var ute å råna litt på Jessheim i går Chris..? Var iallefall en rød golf 4.. Satt på med en kompis men en griseheva chevy..:) Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by rairai ja det jeg sa, vanlig golf leppe Ja, men vil ikke kalle dette en 'vanlig' leppe, for det er ikke så mange Golf'r rundt i landet som har den samme stylingen som det jeg har.. Men samme det.. END OF DISCUSSION ! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Originally posted by Casper så du var ute å råna litt på Jessheim i går Chris..? Var iallefall en rød golf 4.. Satt på med en kompis men en griseheva chevy..:) Kan nok stemme det ja.. Kjedet med, så bestemte meg for å lufte kjerra litt.. Kan ikke huske at jeg så noen høy chevy.. Hehe.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by Chr|z Kan nok stemme det ja.. Kjedet med, så bestemte meg for å lufte kjerra litt.. Kan ikke huske at jeg så noen høy chevy.. Hehe.. hehe...var bare en liten tur...:) Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnIper Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 ja, men ser litt dypere ut på en måte... men han sa jo at n hadde gitt rundt 2000 el no for a... da jeg kjøpte v6 4motion leppa mi kosta den 8-900 kr el no, det er ikke mer for standard leppa, så kan da ikke være standard... Siter 02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline X- 90' Jetta 1.6TDK X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240 X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by rairai Føler jeg må svare. den leppa er en vanlig golf leppe. som alle kommer ut med.. Nok er nok.. Er disse leppene like kanskje ? Bortsett fra at min er lakkert ? Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Originally posted by Chr|z Nok er nok.. Er disse leppene like kanskje ? Bortsett fra at min er lakkert ? Enig med Chr|z, dette er IKKE den vanlige leppa som alle andre Golfer kommer ut med... Heller ikke V6-leppa! Men meget pen bil!!!! Lyst på de skjørtene på Bora'n ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Meget pen bil. Vurderer og ta over iv'n til foreldra når jejg får penger engang. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Takk for skryt.. Et par bilder til av den.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Januar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Øy, hva skjedde med de frekke, blå lysa dine?? :D Var det xenon-pærer? Litt mørkere ruter hadde gjort seg, tøft på rød bil!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Januar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2005 Originally posted by TOP GUN Øy, hva skjedde med de frekke, blå lysa dine?? :D Var det xenon-pærer? Litt mørkere ruter hadde gjort seg, tøft på rød bil!! :) De frekke blå er der de ;) Gidder bare ikke ta bilde av hovedlysa med mobilen, for da syns det ikke så godt.. Må ta noen bilder med ordentlig kamera snart.. Blir altfor dårlig med mobilen.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolay Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Hvordan har du fått viskern bak til å stå rett opp!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg