Chriz CivicMan ;) Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Vel, har kjøpt den gamle bilen min tilbake.. Tenkte jeg skulle poste et situasjonsbilde.. ..(Den var vrak).. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Får ikke opp noe anna enn ett stygt rødt kryss jeg... Flere som får dette? Eller det no krøll her?? Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Jeg får også et rødt kryss! Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Nuh ?.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Nå virker bilde.. :) Retter du den selv eller? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Originally posted by momo Nå virker bilde.. :) Retter du den selv eller? Nei, det er jobben til en kompis av meg som tar seg av den jobben.. Bilen blir hellakkert + at alle lister osv blir lakkert.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Ja for guds skyld, kom deg bort fra japamuchiklubben, og tilbake til tyskt panserstål!! :D Si ifra om du trenger no R-stæsj ifm oppbyggingen, har endel på lur..:) Var den bilen vrak? (kondemnert) Ser jo ikke ut som noen kjempeskade... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Originally posted by TOP GUN Si ifra om du trenger no R-stæsj ifm oppbyggingen, har endel på lur..:) Hva har du da?? Noe som er til salgs? Send pm med liste i tilfelle da? Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Vel.. Da var bilen i hus og resultatet ble slik.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Desember 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Ser bra ut det der!! :D Nice å lakke hele grillen med VW merket rødt! Hva slags sideskjørt sitter det på den? Så ganske diskret ut...tøft! :) Hellakkert bilen, el kun fronten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Originally posted by TOP GUN Ser bra ut det der!! :D Nice å lakke hele grillen med VW merket rødt! Hva slags sideskjørt sitter det på den? Så ganske diskret ut...tøft! :) Hellakkert bilen, el kun fronten? Tenkte at det var en liten diskrét detalj å legge til.. Ble bra ihvertfall.. Mye av bilen lakkert.. var menigen at hele skulle lakkes, men etter mye trøbbel med lakkfirmaet ble bare fronten, begge dørene på passasjersiden, høyre bakskjerm, taket og listene.. Dørhåndtakene blir tatt til våren.. Sideskjørtene er org. VAG.. Samme med frontleppa.. SVINDYRT !! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Desember 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 Originally posted by rairai Det er vel fra 25th ani GTI utgaven de skjørtene og leppa.. *host*sånn har jeg*host* Nei, det er ikke det.. Sideskjørtene er nesten like, men frontleppa og bakleppa er annerledes.. Større åpning i fronten på leppa.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Originally posted by Chr|z Nei, det er ikke det.. Sideskjørtene er nesten like, men frontleppa og bakleppa er annerledes.. Større åpning i fronten på leppa.. V6 front? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Originally posted by TOP GUN V6 front? OT: Men inbox`n din er full... (IGJEN) ;) :D Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by TOP GUN V6 front? Nix! Ser ikke noe forskjell til Anni leppa jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg