Loppa Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Originally posted by Jonte Og på Passat, Phaeton etc? De har ikke tverrstillte motorer. Passaten har Torsjons-diff, samme som A4, A6, A8. Phaeton vet jeg faktisk ikke enda. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Originally posted by Loppa De har ikke tverrstillte motorer. Passaten har Torsjons-diff, samme som A4, A6, A8. Phaeton vet jeg faktisk ikke enda. Vet at dem ikke har tverrstillte motorer. Skulle vel heller ha spurt, hva med dem som ikke har tverrstillte motorer, men gikk utifra at du forsto hva jeg mente :) :) :) :) Jeg vet ikke hva torsjons diff er jeg. men men. drit i det. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg