kannibalen_lufus Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Hei! Tenker på å kjøpe en Nissan Bluebird Turbo med ettermontert intercooler. Bilen trenger å få bytte en drivakselmansjett og 2 foringer på stabilisatorstag bak. Noen som har noen tips? vet ikke så mye om mekking, så please snakk enkelt :D Er dette vanskelig å ordne? Noen feil jeg må være ops på hvis jeg skal kjøpe? Takke og bukker for alle svar. Er det noen som er villig til å hjelpe meg mot en symbolsk pengesum er det bare til å si ifra. Bor i bergen. Siter Alfa 156 1,8TS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 har ikke så mye erfaring med nissan, men det er vel mye som de fleste andre 80-tallsbiler... alt kan fikses... uten å slite rævva av deg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kannibalen_lufus Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 fikk et lite svar på kordan det ska gjøres, men virket litt stress for en som aldri har mekket på bil før. http://www.bilforumet.no/topic/50157-bytte-en-drivakselmansjett/?do=findComment&comment=518508 får med de delen som trengs hvis eg kjøper bilen, noen som e villig til å fikse det for meg? betaler selvfølgelig, name a price! E veldig usikker på om eg skal kjøpe bilen.... Siter Alfa 156 1,8TS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 ikke noe stort problem å skifte mansjettene... kunne gjort det, men eg aner ikke korti eg skulle få tid, så det kan eg ikke ta på meg... kor mye e det snakk om å gi for skuten då? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kannibalen_lufus Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 15000kr men får vel prutet den litt ned regner eg med Siter Alfa 156 1,8TS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 for all del, sjekk rusta på støtdempertårn bak, kanaler, hjulbuer. Er alt for mye rust på disse stedene på gamle bluebirder, spesielt hvis de har gått ved kysten eller på saltet vei. finnes haugevis med tråder om kjøp av bluebird her på bluebird forumet, så du kan lete litt rundt før du begynner å lage nye tråder. :) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kannibalen_lufus Skrevet November 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 ops, hadde hvist det slik at forumet bare viste nye poster. takk for tipset Siter Alfa 156 1,8TS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg