Jarle_H Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Hei! Jeg har en primera slx 1991 mod. hatchback. Helt standard bil uten noe ekstra. Har planer om å skaffe litt styling, å lurte på om noen her har noen gode tips...? Har sett litt etter frontspiler og bakvinge, men det koster jo enormt mye! Lurte på om noen vet om billigere alternativ til utvendig styling...? Er interessert i alt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Noen ting jeg har gjort med min 96 sri hatchback.. lyktelister fjerne lyktespylere modde grillen med gitter (snart sparkle osv) gitter i luftehull fjærne merker( nissan osv) hvite blinkers Dioder i tåkelys Senke Sote ruter Blå ventilhetter sølv antenne meganne leppe nytt eksoanlegg Når det gjelder plastikk å feste på bilen så blir vel det en dyr affære uansett.. må jo lakke osv.. Men en spoiler kan vel ikke koste allverden her er noen bilder av min iallfall.. kanskje du får noen ideer: http://www.partypulp.com/Primera2/index1.htm Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Håh, en som bor i samme region jo. :) Jeg har også en Primera Hatchback (SRi, lik partypulp sin). Har ikke gjort så mye med min enda, men har planer/tanker/drømmer. Det siste jeg gjorde som jeg ble fornøyd med var dette: (Litt lite bilde, men i dag er jeg lat.) Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle_H Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Skulle visst hatt en sri ja... men bilene er vel like fra grunnen av... Jeg får bakvinge snart, men må lakkere selv. Tåke kurvelys er på vei Bakrutene er sotet anlegg er installert felger til våren Så jeg mangler en god del... Har brukt mesteparten på å reparere vesentlige ting i det siste som nye bremser (skiver og klosser), eksosanlegg og litt rust i hjulbuer. Dritt med gamle biler... Slike framlepper, er de dyre? vanskelig å få tak i ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 SRi har vel litt annerledes understell og slikt, men er i prinsippet samme bilen ja. Vet ikke hvilken lippe du mener, men på SRi (og andre primeraer etter 94) så kommer frontfangeren me den ekstra leppe, men denne er ikke løs. Utenom dette så passer gummileppe fra Renault Laguna på bilen. Noe annet du kan prøve å få tak i er rød og hvite baklamper, oransje som du har nå er ikke det peneste etter min mening. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg