kec Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Bytter et AC Schnitzer pedalsett til manuell girkasse.Settet består av tre pedaler som ligger helt ubrukt i eske.Kun åpnet og sett på de.Jeg kjøpte settet fra Sverige for drøye en uke siden... Ønsker å bytte i bilstereo.Send meg en pm meg forslag til handel så kan vi se.Kan levere/hente i Oslo omerådet og fredag drar jeg nedover til Larvik sånn utpå dagen.Bor du ikke for langt unna E-18 så leverer jeg her også. Kom med forslag! Siter Kc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kec Skrevet November 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Pedalene er da kjøpt til 3-serie e-36,men regner med at de vil passe andre mod. også... Siter Kc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kec Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Ingen som vil? Pedalene er som på bildet.... Kan også selges,gi bud. Siter Kc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 er veldig intr.!!har en m3 e36 med ac schnitzer eksos. si en pris da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kec Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Settet (med fothviler) kom på rundt 1500 inn til Norge.Har ikke kvitteringen foran meg men mener det var 1575 eller noe sånt for å være nøyaktig.Fothvileren skal jeg ha selv,så prisen på pedalene blir....900 kr.... Gjør oppmerksom på at jeg akkurat sjekket GS-Bildeler og prisen der er 1350 + moms for pedalene. Sjekk siden: http://innoweb.won.no/kunder/29/e36tillegg.pdf Siter Kc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 sjekket dær jeg også. er medl. i bmwccn så jeg får rabatt dær/+firmarabatt. byr deg 700. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kec Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Skal ha 900 for de...Hvis ikke blir tapet for stort synes jeg. Er vel ikke så ille det,i forhold til GS blir det 46% rabatt om du kjøper de av meg.Som jeg skrev tidligere er pakken med pedalene kun åpnet og kikket på.Helt urørte... Siter Kc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 800 og du betaler frakt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kec Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 900 kr inkl. frakten,så sender jeg deg pedalene i morgen... Siter Kc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 hehehe........800....... send i oppkrav til christian nymark box35 8058tverlandet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kec Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 hehehe... Har jeg fått det riktig nå: Pris på pedalene kr 800 Du betaler frakt m/postoppkrav Sendes til christian nymark box35 8058 tverlandet Enige? Siter Kc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 nei,da blir det 700 og jeg betaler frakt.......... 800 og du betaler frakt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 da fikk jeg de billigere en anen plass!sorry..du må nokk mer ned i pris vist jeg skall ha de.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kec Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Pedaler ikke solgt. 800 + frakt er prisen.. Siter Kc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leandro Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 jeg har fått tak i nå.men ellers takk!!lykke til videre med salget! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg