Gå til innhold

Konkuranse 18#

Ranger emnet


MSpeed

Anbefalte innlegg

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by The cowboy

vet dette ikke er rett sted men.. bare må.. siden bilder går under definisjonen JPEG.. åffer er det så jævli mange bilder som IKKE kommer opp?? når det er andre bilder som knapt klarer å vente med å vise seg fram??

 

siden jeg vil være med å stemme i konken så er det jo en fordel å kunne se alle bilder og..hehe :)

 

Tror nok at det er fordi serveren som bildene er lastet opp fra, enten er nede, eller at bildet er fjernet fordi den har vært oppe så så lenge..

 

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er "ny" med bilforumet, og lurte på om hvordan en får lagt ut bilder av noen biler jeg har jobba litt med?

Må en legge de ut på en server for så å linke dem hit?

 

Ha meg unskylt for dumme spm men er ikke noe mester i dette. Liker bare leke litt med fotoshop!:rolleyes:

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TMB

Er "ny" med bilforumet, og lurte på om hvordan en får lagt ut bilder av noen biler jeg har jobba litt med?

Må en legge de ut på en server for så å linke dem hit?

 

Ha meg unskylt for dumme spm men er ikke noe mester i dette. Liker bare leke litt med fotoshop!:rolleyes:

 

Står vel i stickyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glacius har lagd no, har sett wip bildene. grunnen til at det tar så lang tid er at han er/har vært her i norge og da ikke hatt nett og heller ikke klart å gjøre no spesielt(utenom 350Z som veldig få av dere har sett her) men han reiser snart ned til danmark igjen så da får han vell gjort ferdig konken. men det jeg kan gjøre er å sette igang en ny konkuranse mens denne fortsatt er igang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår