GNaRK Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Hei. Sliter med tomgangen på min 92 audi 80 2.0e (115 hester) Tomgangen er helt på jordet.. Når jeg starter bilen, og ikke rører gassen, ligger den riktig. Men med en gang jeg rører gassen så jeg får litt mere turtall, så henger turtallet seg opp og vil ikke ned igjen.. ligger i hvertfal 2 - 3 ganger over normalt. Hvis jeg stopper bilen, og starter igjen uten å røre gassen så ligger den på normalt turtall igjen, intil jeg rører på gassen. Det har ingen ting å si om bilen er kald eller varm. har bytta tomgangsmotoren/ventilen (eller hva nå det heter) der hjelper ikke. Håper noen kan hjelpe meg med dette:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskild Leikanger Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Skulle til å foreslå tomgangsregulatoren, men hvis jeg har forstått deg riktig så har du allerede byttet denne. Det eneste jeg da kan si er at det må være ett eller annet i "gass-systemet" ditt som henger seg oppe, og hva det kan være må fuglene vite... bare å begynne å feilsøke! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GNaRK Skrevet November 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 hehe.. ja.. har bytta den.. og jeg har feilsøkt i flere dager.. :P dritt lei sa du? hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg