ha|||on Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Bil: Opel Calibra 2.0 Årsmodell: 1990 Reg.nr.: DH97539 Gir: Manuelt gir KM: 181000 Farge: Casablancahvit Utstyr: Alu.felger (sommer), 2 Hjulsett, ABS, Sentrallås, Oppvarmet speil, Servostyring, El. justerbare speil, Startsperre, Alu.felger (vinter), Radio RDS CD spiller, El. takluke, Calibra 2.0 8V selges. Registerreim, tannstang, olje, bakre bremseklosser og batteri byttet i sommer. Må EU-godkjennes. Venstre forskjerm + frontfanger burde byttes etter en påkjørsel, men ny forskjerm, frontfanger, skjermbue bak og lakk kan medfølge bilen. Gjenstår kun lakkering og montering. Må selges hurtig da jeg hverken har tid eller mulighet til å få utbedret skaden. Bilen har gode sommerdekk på pene felger, og vinterdekk på originalfelger. Årsavgift er betalt og bilen er i daglig drift. Fri for heftelser. Selges til førstemann med 23000,-. HASTER. Send PM, email eller ring. Fredric Aasbø al-aas@online.no 41 91 55 42 / 64 86 50 50 Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 åssen er det med rust på bile? Bæringer, hjulbuer, ramma, støtdemper tårn etc. Hvor står bilen? Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Det er begynt å komme noe rust i venstre bakskjerm, så ny skjerm og lakk medfølger. Under bilen/støtdempertårn er det ikke rust. Bilen står i Ski (20 min. øst for Oslo). Med vennlig hilsen, Fredric Aasbø Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen-sp Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 du er ikke intresert i å bytte a? har en kadett c,pluss mellom legg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Trenger penger, så det er en fordel om du selger Kadetten først. :) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
500 Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Jeg Kjøper`n hvis forskjerm og støtfanger følger med i prisen. Kan hente og betale kontant på mandag. Ring meg hvis det er intressant. 91331103 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Solgt! Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 faen Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg