Amzoch Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Ser nesten nødt til å selge min herlige bmw E39`en... blir far rundt mai.. masse utgifter.. så tenkte eg kutte ut billånet... Så mitt spørsmål er... Kan noen ambefale en billig bra bil.. med god plass. sikker driftmessig og billig i forbruk.. Siter Den jeg har nu:2009 Mazda 6 sport 2,2dBiler som jeg har hatt:, 98 mod, Bmw 520i 24v94/95, Mazda 626 16v82 mod, Vw PassatWithout evil, there would be no good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Hva med noe som feks Toyota Carina stv eller noe da ? Passat stv ? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Originally posted by Amzoch Ser nesten nødt til å selge min herlige bmw E39`en... blir far rundt mai.. masse utgifter.. så tenkte eg kutte ut billånet... Så mitt spørsmål er... Kan noen ambefale en billig bra bil.. med god plass. sikker driftmessig og billig i forbruk.. tja, saab 900 har jo god bagasjeplass hvis det var det du tenkte på. Bakseteplassen er ikke no særlig for voksne personer, men funker fint til barn. I tillegg til at bilen er billig, finnes den i flere utgaver, og en turbo er jo aldri feil. Får også økonomiske lavtrykksturboer med ca 140 hk og masse nm. Sikkerheten var også svært god i forhold til andre biler på den tiden man lagde saab 900:) Enkelte deler kan være noe dyre, men det meste får man hos en høgger eller på mekonomen, og det er ganske sjeldent at noe ryker på en 900. stort sett vanlige slitedeler, og disse er ikke dyrere enn deler hos andre merker. Hvis du må ha enda større plass er saab 9000 et godt alternativ, også en sikker og driftssikker bil (en kamerat har en 9000 I 16V, ca 130 hk, som har runda 340 000 km, 1989-modell) på autodb finner du sikkert flere som passer:) Bensinforbruk på bilene ligger vel på rundt litern på mila, noe som ikke er spes. mye alder og størrelse tatt i betraktning. mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 Spørs jo litt hvor mye du er villig til å legge i det men.. jeg ville nå anbefale en passat gt stv (sånn som jeg har) behagelig og komfy, tysk kvalitet ;), plass til MYE!!!!!!, og tilogmed litt futt :eek: eneste ulempen er vel at de ti nærmeste naboene sannsyligvis også har en :P men mye biler ute i markedet = lett å få tak i deler ;) Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Originally posted by oddi tja, saab 900 har jo god bagasjeplass hvis det var det du tenkte på. Bakseteplassen er ikke no særlig for voksne personer, men funker fint til barn. I tillegg til at bilen er billig, finnes den i flere utgaver, og en turbo er jo aldri feil. Får også økonomiske lavtrykksturboer med ca 140 hk og masse nm. Sikkerheten var også svært god i forhold til andre biler på den tiden man lagde saab 900:) Enkelte deler kan være noe dyre, men det meste får man hos en høgger eller på mekonomen, og det er ganske sjeldent at noe ryker på en 900. stort sett vanlige slitedeler, og disse er ikke dyrere enn deler hos andre merker. Hvis du må ha enda større plass er saab 9000 et godt alternativ, også en sikker og driftssikker bil (en kamerat har en 9000 I 16V, ca 130 hk, som har runda 340 000 km, 1989-modell) på autodb finner du sikkert flere som passer:) Bensinforbruk på bilene ligger vel på rundt litern på mila, noe som ikke er spes. mye alder og størrelse tatt i betraktning. mvh oddi HUFF! Det eneste positive med saab er at de er sikre som få.. Men utseende; eier de ikke! Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Originally posted by duxx0 Tysk Kvalitet Eeeehh.. Well... Det er vel neppe et pluss?? Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Originally posted by Dantell HUFF! Det eneste positive med saab er at de er sikre som få.. Men utseende; eier de ikke! huff, stikk og spre usakelighetene dine på mopedportalen ellerno sånt. han etterlyste en billig grei bil med god plass, og jeg kom med 2 greie og billige alternativer. mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Originally posted by oddi huff, stikk og spre usakelighetene dine på mopedportalen ellerno sånt. han etterlyste en billig grei bil med god plass, og jeg kom med 2 greie og billige alternativer. mvh oddi Er tilfeldigvis ikke du som er/var Oddis på mopedportalen? Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 En bil med god plass til en billig penge med kvalitet: En Honda Accord opp til 93 modell, er en grei bil med stor plass.. Billig er den også.. Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Originally posted by Dantell Er tilfeldigvis ikke du som er/var Oddis på mopedportalen? nei mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg