Gå til innhold

Audi modding...(Photoshop)

Ranger emnet


Marq_

Anbefalte innlegg

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nå har jeg lastet det ned. Jeg sitter å prøver å senke en original audi s4 stasjonsvogn. jeg har klipt ut det jeg skal senke, men hvordan få senket den? jeg får ikke flyttet karosseriet ned. det jeg har klipt ut bare står der på sin originale plass. på paint shop pro har det alltid bare funket å trykke høyre museknapp!

 

HJELP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by S4 2.2TQ

nå har jeg lastet det ned. Jeg sitter å prøver å senke en original audi s4 stasjonsvogn. jeg har klipt ut det jeg skal senke, men hvordan få senket den? jeg får ikke flyttet karosseriet ned. det jeg har klipt ut bare står der på sin originale plass. på paint shop pro har det alltid bare funket å trykke høyre museknapp!

 

HJELP!

 

 

er ikke det bare å holde inn ctrl tasten samtidig som du drar den ned med musa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mort

 

Her er en gammel Audi 100 avant :D Neida.. Er faktisk en S4.

 

Her er bilde etter modding...

RS4 look.

 

 

den var drit rå! bra laget. jeg får ikke til å sote rutene, jeg får ikke til å lakke bilen i en annen farge slik at det blir bra, jeg får ikke felgene større - JEG SUGER I PHOTOSHOP!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du altså.. :D

Hehe.. Du kan jo lese gjennom denne threaden http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=5124&perpage=40&pagenumber=1 Den er ganske lang, men det meste jeg har lært kommer frem i den. Det er en her inne på forumet som kaller seg bugstar eller no sånt, han er stødig på di greiene her :D les hans poster i den linken over, og du er expert på noen timer :D

87 Golf Gti

78 Golfcart

84 Honda MB5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår