passat kara Skrevet Januar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2003 Veit detta er feil forum for "passat" spørsmål.. men ingen som svarte meg på passat forumet så tenkte jeg kansje at det var flere folk inne her :) Noen som veit om m3 speil til golf 2 passer på passat 32b? 88 dører med speilene helt framme, er de like som dørene på passaten ? ell er det en annen bil som det passer med? Scirocco feks.. Kansje et dumt spørsmål.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Januar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2003 Sorry aner ikke, men om du kan bittelittegrann Engelsk kan du spørre på 'vwvortex.com' sitt 'passat forum' Får du sikkert svar i løpet av noen minutter Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2003 Takk ska du ha :) ska sjekke nå jeg.. Engelsk kunskappene kunne vært bedre ja.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2003 Nå er det bare og vente på svar fra ekspertan.. hehe Så ut som ei bra side, der må e jammen meg stikke innom oftere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Januar 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Si fra her om du finner ut noe da :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 Måtte nok fram med no verktøy, usikker på hva han mente med det men det skal jeg finne ut... muligens festene er større da? sparkel ell fil jaja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2003 speila på scirocco og passaten var like.. hadde mistanke om det ja.. hehe tøft da er det bare og granske litt på noen svenske "styling" sider etter bra priser på m3 speil da.. kan bli fint.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg