Glacius Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 well here is my latest...i wanted to try something new so i decided to make a replica of a car that exist and is the car i use all the time in "gt4 Porlouge" hehe .. I brushed everything except "rims ,wing, hoodpins , intercooler and front window.. WEll i worked about 2 weeks on this ,on and off.. and i think this is my most realistic one with the kit and everthing..i had only 2 resource images for this car and theese where theese and i had this aswell so not HUGE images..this IS the first time EVER i have used resource images..buti had to cus i didt know exactly how this car looked like...i hope u think it looks pretty much like it , im quite happy with the resoult but i could go on and on and tweak it forever.but my finals must be done so no more time ,and i got bored of it :P hehe well enought jada jada...here is the here is the Orignial image i started from TRIAL CELICA TRD SPORT concept " REPLICA " Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 *klapp klapp klapp* Det der ble jo vanvittig bra. Eneste stedet jeg kan se at den er Photoshoppet er vel muligens deler av frontleppa? Nok en gang imponerer du meg VELDIG! *klapp klapp klapp* stå på! Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 som jeg sa på msn, det der er nydelig!!! du imponerer stadig, virkelig pent arbeid christer!! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 rååå! damndamn eneste som jeg ikke syntes så helt ekte ut var panserlåsene. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: fy fader så rå...denne er kanskje ikke din beste men den er hvertfall den choppen din som ser mest realistisk ut.. det eneste som er fake ut er dekoren..den blir liksom ikke lysere der hvor lyset treffer bilen, hvis du skjønner hva jeg mener ;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 vakkert!:D Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 *klappe* :) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 pent som fy! =P Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[T]- Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 syens at skyggen i frontruta ble altfor fake. Og at øverste delen av panseret var litt for cartoonaktig. Ikke din beste modd. Siter Fighting for peace is like fucking for virginity ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 VELDIG BRA (som alltid) yodude wtf? men.. det er noe med bakfelgen.. Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet November 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by -[T]- syens at skyggen i frontruta ble altfor fake. Og at øverste delen av panseret var litt for cartoonaktig. Ikke din beste modd. hehe jaja men da kan jeg være glad det er orginalt ,og front rute er C&P ;) så jeg har ikke noe med det å gjøre dårlig kvalitets bilde haha Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[T]- Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 hvorfor har du byttet ut ruta da? Regner med at du klarer å sote/tone det orginal vinduet du hadde fra før..? Siter Fighting for peace is like fucking for virginity ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet November 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 heeh fordi jeg syntes jeg skylle bruke vinduet som var på en bli i ørkenen det er faktisk fjell refleksjon på side av vinduet og soting blir bare dumt hehe jeg er ikks så glad i det.. men takk for kirtiken =) og det til allesammen setter stor pris på alt =) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 *pirke pirke* - Noe rart med frontfanger'n, der hvor den øvre delen, går sammen med den nedre delen av fanger'n (rett til høyre for intercoolern'n). -Det er refleksjon i sprekken ved pansret, nede ved den høyre frontlykta... - Bakfelgen skulle vært bittebittelitt større kanskje.. - Kanskje litt for mye hvit refleksjon all over Men ellers sinnsykt bra som vanlig!! hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet November 23, 2004 Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 fronten er skeiv og panseret var litt anerledes eller hva? men det var en ordentlig kul mod ellers! MY MAN!;) Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg