Boosti Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Jeg drev og søkte litt på nette her en dag, og da fant jeg bilder av en litt merkelig Audi. Det er en Audi Quattro Roadster 84 -87. Jeg har i vertfall aldri hørt eller sette denne modelen før, men kansje det er noen andre som har no info om den... flere bilder og info er ønsket:op ....noen som vet om det finnes noen i norge.. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Vet ikke hvordan Fransk kunskapene dine er, men her er litt info. Vil ikke si bilen var direkte pen... edit: Så det var engelsk der også... Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Sinnsykt STYGG bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 ikke den lekreste bilen jeg har sett nei.... er det en ur quattro som er bygd om eller? Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 vanlig urquattro som er ettermodifiser hos Treser ja. Går noen ex av disse nede i Europa, voldtekt av fine linjer spør du meg.... Treser har forøvrig typisk 80-90 talls etterstyling til VAG, bl.a. kjent for sorte bakramper til Audi 80/90/100 og endel andre horrible styling prosjekter. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 Originally posted by AudiV6cab Sinnsykt STYGG bil Ikke noe gale med bilen, bare de som har voldtatt den:D Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg