Christer1 Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Hei. Kan jeg koble denne ( bilde ) på en sub? Hva gjør den egentlig? Takker for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 det er blir en lav pasfilter på 6dB. Den skal kobles i serie med høytaleren, delefrekvensen avhenger av verdien (i milliHenri) på spolen og impedansen på elementen. :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer1 Skrevet November 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 Sorry.. men jeg skjønte ikke noe av det.. Er ganske ny på bilstereo. hehe. Hva gjør den spolen da? Har vel ikke en tegning på hvordan jeg skal koble den? Har ikke delefilter på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet November 21, 2004 Rapporter Share Skrevet November 21, 2004 hallå igjen, legger inn en link (litt enkelt men greit nok) :) filter Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer1 Skrevet November 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 skjønte egentlig ikke så mye.. ut fra suben går det + og - . skal jeg koble den på + så spola går i + og det går + ut fra spola inn i stereoen? Hva gjør egentlig en spole? Funker den som delefilter ? Så jeg kan bruke den på stereoen hjemme? Har vel ikke et delefilter å anbefale meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 hei... ja du bruker den som ett delefilter til bass. Du "bryter" + kabelen og kobler den på der, og videre på + kabelen igjen inn i elementet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer1 Skrevet November 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Okey. Tok bare å gjorde det utvendig jeg. for å prøve. ble litt bedre bass, men de andre høyttalerne gir jo mye bedre bass + skikkelig høylyd før bassen begynner på den.. så må jeg ha et delefilter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg