Code-Man Skrevet Desember 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2002 Var ute å kjørte litt i går kveld, å la merke til at Turboen plutselig laddet 1,3 bar.. Orginalt skal den ladde 1 bar min har laddet ca 1,1.. (Skiftet eksos og luftfilter) Det var KUN i 5 gear dette skjedde.. Å det skjedde ikke hele tiden.. skjedde kun 2 gang.. Prøvde å teste det flereganger uten at den laddet mere en 1,1.. Eksos tempen steig ikke nevneverdig (låg på ca 600C rett etter Turbo) Noen forslag på hva som er pågang ???? (Bilen er 96 mod) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Desember 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2002 Da min begynte å lade for mye i høst, måtte jeg mappe om unichippen.... Hva som er grunnen til at din kødder er ikke lett å si med tanke på at du kjører med original ECU.....Gå inn på http://www.impreza.nu og søk etter feilkoder på forumet, så vil du finne en bruksanvisning til hvordan man leser av feilkoder.....kanskje det kan løse noe av problemet..... Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Desember 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2002 Turn off engine Locate the two ECU check connectors, for most cars they are located under the steering column and consist of a black plastic male and female connector, and a green male female connector. The exact location of the connectors varies with the different year models, but generally they are located under the steering column on the drivers side. NOTE: sometimes they are still taped over with some small amount of plastic tape, so look hard, they will be there! With the ignition OFF connect black to black and green to green. Turn on the ignition. The check engine light will flash. If it is a constant flash 0.5 seconds apart then there is no problem. If it is any other sequence check the number of flashes with the codes below: a 1.3 second delay between flashes = 10 a 0.2 second delay between flashes = 1 11 Crankshaft position sensor 12 Starter switch - Starter switch is abnormal 13 Camshaft position sensor 21 Engine coolant temperature sensor 22 Knock sensor 23 Mass air flow sensor 24 Idle air control solenoid 31 Throttle position sensor 32 Oxygen sensor 33 Vehicle speed sensor 2 35 Purge control solenoid valve 42 Idle switch 44 Wastegate control solenoid valve 45 Pressure sensor / Pressure exchange solenoid valve 51 Neutral position switch (AT Only) i.e. 2 x 1.3 sec flashes & 1 x 0.2 second flash = 21 - Coolant sensor. Saxat från Scoobynet, ifall du inte har tillgång till ODB II eller Select Monitor utrustning. Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Januar 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2003 mæ mæ mæ mæ mæ hyyyyyyl bært bært også kræsj til slutt Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.