Eirik jarl Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 jeg har planer om a importere prelude 98 mod! men hvor mye veier den ? hva må jeg passe på vis jeg skal kjøpe meg en 2.0 liter prelude! jeg har 140.000kr til å kjøpe meg en prelude. det er min førstebil så forsikring er ingen fare for meg :) og foresten er finnes det noen fette styling til den? :) Siter Opel Vectra A 2.0i 8v 90 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Heisann. Har du henta deg prelude? Hvis ikke har jeg en for salg som må bort kjappest mulig... Det finnes enormt mye fin styling til denne bilen. Dersom det er av interesse kan du kjøpe dette for innkjøpspris hos meg. Dette gjelder også felger, bilstereo og tuning. (har eget firma) Dersom du er interessert kan du kontakte meg på gundersenautoparts@yahoo.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 jeg har planer om a importere prelude 98 mod! men hvor mye veier den ? hva må jeg passe på vis jeg skal kjøpe meg en 2.0 liter prelude! jeg har 140.000kr til å kjøpe meg en prelude. det er min førstebil så forsikring er ingen fare for meg :) og foresten er finnes det noen fette styling til den? :) Forsikring er ikke noe prob?? Jeg hadde samme type bil, med 16v. Registrert på meg, skulle di ha 32 000,- Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KonThai Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Jeg har også tenkt å importere inn Prelude. Men det er min fetter som eier den, og jeg skal få den. Det jeg lurer på da er at er det mulig for meg å kjøre med tyskeskilter i Norge, for da trenger jeg ikke å stresse med importavgiftene? Siter Silvia S15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
accordCoupe Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 da må du være tysk statsborger iallfall,men det er nok ikke lov så lenge du har fast boadresse i norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg