liIIebror Skrevet Desember 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2002 min golf2 1,6 har ei fin rød lampe som lyser hele tia når bilen går. jeg har skifta følere men det blinker ennå. har oppna lokket der man fyller på olje og det spruter olje opp der så jeg tror det er trykk men hva kan det være da?? Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Desember 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2002 det er en 1,6 Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Desember 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2002 Kan være kontrollenheten for oljetrykksbryterne. Hvis jeg ikke husker helt feil sitter den sammen med releene innunder dashbordet.. Den er sikkert kjempedyr ny, så jeg ville prøvd en tur til høgger'n.. Ellers kan det jo også være en elektrisk feil med ledninger, kontakter eller noe sånt.. Vanskelig å si, men siden motoren tydeligvis går uten noen rare lyder og det spruter olje under toppdekselet er det nok oljetrykk, men for å være på den sikre siden hadde det kanskje lønt seg å måle med en oljetrykksmåler også.. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg