Klovny Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Jeg trenger høyre frontlykt og blinklys høyre foran og høyre forskjerm etter en tur i grøften! Helst ikke så langt i fra Bergen! :( Siter Mitsubishi Galant 1,8 ut å ta stripa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guardion Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Hehe,sånn går det når du krasjer Klovny:D Eg hadde det fint på sommerdekk eg.... digg med 4x4:D Hakkje planer om å skifte bak heller,ska skifte fremme de nærmeste dagene... Kommer ann på kor mye snø som kommer. Siter 90' Mitsubishi Galant GLSi 4x4 (E38A) I Can Resist Anything But Temptation Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klovny Skrevet November 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 har fått skjerm og blinklys no. Trenger bare en hoved lykt no! og du snakker, hmm kvit dør! Siter Mitsubishi Galant 1,8 ut å ta stripa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg