Gå til innhold

Dvd skjerm

Ranger emnet


Golf4

Anbefalte innlegg

Er ikke helt sikker på om jeg skjønner hva du mener. Du kan ikke bare putte en skjerm på en vanlig cdspiller liksom. Må jo ha en dvdspiller i tillegg til skjermen da. Lyden kjører du inn på Pioneeren via en IPbus (aux-in) som vi selger her hos Bilradiospesialisten for 490 kroner.

 

-edit-

og når det gjelder skjermer, så er det jo alt etter hvor mye du har lyst å betale for det. Vi selger jo den Pyle-pakken til 3990 som er veldig populær:

 

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mr2chris

 

og når det gjelder skjermer, så er det jo alt etter hvor mye du har lyst å betale for det. Vi selger jo den Pyle-pakken til 3990 som er veldig populær:

 

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=816 [/b]

Helt klar populær pakke ja, aldri sett bilstereo omsettes så ofte som folk som har handlet Pyle-pakker, typiske annonser er, ALDRI ÅPNET, LITE BRUKT, STRØKEN DVD SPILLER MED SKJERM, osv osv...

 

Pyle? Pyle of shit? "Tog du ann?"

 

Dette er ett merke som i aller høyeste grad appelerer til voksne foreldre som skal ha video til barna i baksetet som alikevel ikke vet bedre..

 

 

Kjøp deg en skikkelig dvd-spiller og en 6,5-7" skjerm av god kvalitet, eller en in-dash dvd.. Annet enn kvalitet er ikke noe poeng, hører også at folk sier de bare skal ha det til show-off. Vel, jeg synes det bare ser teit ut med en pyleskjerm montert på dashen..

 

Og ja, jeg har sterke meninger, lev med det ;)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har deres sterke personlige meninger ser jeg, men faktum er at den Pyle-pakken er ganske bra varer i forhold til pengene. Ikke alle har lyst å punge ut titusenvis av kroner for å få dvd i bilen. Noen liker kanskje ikke en skjerm på dash'en (jeg selv har indash og trives best med det), men who cares? Et ganske stort antall vil gjerne ha denne løsningen. Og det skjer ytterst sjelden at vi får inn Pylevarer i retur fordi de har gått i stykker..

 

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle svar.Det blir etter hvert en Pioneer multimedia.

Venter svar på en nå.Den er demobrukt.Husker ikke i farten hva

den heter.Pris etter avtale.Synes Pioneer har tatt seg opp mye

når det gjelder spillere.

Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert

Progressive Trance Golf 4 :eddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mr2chris

 

akkurat nå har jeg bare en billig-greier, men blir snart bytta ut med en Pyle indash-skjerm :)

 

kan anbefale deg denne http://www.pyleaudio.com/itemdetail.asp?brand=pyle&cat1=Mobile%20Video&cat2=In-Dash%20Monitors&model=PLTV71

den er kjempe god. så kobler du på dvd vekslern til pyle også, så kan du kjøre rundt med 6 dvd/cd/mp3 baki.

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ALJ_GSi

 

kan anbefale deg denne http://www.pyleaudio.com/itemdetail.asp?brand=pyle&cat1=Mobile%20Video&cat2=In-Dash%20Monitors&model=PLTV71

den er kjempe god. så kobler du på dvd vekslern til pyle også, så kan du kjøre rundt med 6 dvd/cd/mp3 baki.

 

Hehe, joda. Men jeg tenkte ikke å legge i så mye penger i en skjerm, før Avic-X1'en kommer på plass. Skal bare ha en løs skjerm, som jeg bruker i kombinasjon med PS2'en. Og Pyle kommer med en indash skjerm-only, vi har allerede fått en vareprøve på den her i butikken. Så ganske brukbar ut faktisk. Tenkte jeg skulle snike meg til å prøve den ut i bilen min :)

 

btw, veksler har jeg ikke plass til uansett, i lille mr2'en min ;)

 

-Christian, BRS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår