deoman Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Er det noen som vet om et sted i Norge jeg kan kjøpe denne?: Lanzar SVDVDIN70 Den koster US $754 hos http://www.etronics.com Link til produsent: http://www.lanzar.com/itempage.asp?model=SVDVDIN70 Beskrivelse: Touch Screen 7” Motorized LCD In-Dash Monitor with DVD/CD/MP3 Player and TV/AM/FM Tuner MEGET MEGET spennende produkt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Interessant! Sender de ikke fra den butikken der da? Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deoman Skrevet November 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 De sender ikke til Norge. Jeg har sjekket litt med Lanzar og fått svar på noen spørsmål. I USA er det det påbudt med en sperre som forhindrer at skjermen viser bilde når bilen er i bevegelse :D men det kunne bypasses ved å jorde den ene inputen. Det er en trigger for ryggekamera også, slik at når man setter bilen i revers og ting er koplet på riktig måte, OG at man faktisk har et kamera så kommer bildet på skjermen automatisk. Kult. Har sendt masse mail rundt for å høre om noen fåt skaffet spilleren, det er IKKE RDS på den, men gjør det noe? Noen som vet? Husker ikke engang hvordan det var å ikke ha RDS. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deoman Skrevet November 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Da begynner det å klarne opp litt her Prisene varierer fra 8500,- til 16900,- ! Ikke lite sprang heller :-) PS: Manualen ligger hos lanzar.com om noen vil lese Nå gjenstår det å sjekke hvem som eventuelt tar ansvaret om noe går galt med spilleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Det er en her på forumet som selger Lanzar produkter: Here you go Han tar vel kontakt når han ser dette... Dem ligger på Lillestrøm, 20 min. fra Oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg