audifanatic Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Hørtes ut som han fyren var smart.:rolleyes: he he Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Åhhh...... Jeg bare elsker å høre på sånne folk. Kan ikke noe for det, men da begynner jeg av en eller annen merkelig grunn å le. Lurer på hvorfor?:rolleyes: Ikke at jeg er noen ekspert, men så går jeg ikke rundt og trur at jeg er det heller. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by Thelle Breisladdern: Godt du skjønner litt. Jeg har også bare 2 dører, pluss nødutgang bak da. har jeg også det, men den er ikke akkurat en sportsbil fordi? *se ned på signaturen sin der det står 1.1 fiesta* :rolleyes: Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg