Baldrick Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Har 2 sett med BBS RS felger på hånd.... men kjøper de nok ikke med mindre jeg har kjøpere på de... Noen som er interesert? Begge setta skal være i veldig bra stand og lite/ingenting kantkjørt. Er rimelig sikker på at det ene settet består av 4 stk 7x15 ET25 og det andre 2 stk 7x15 ET16 og 2 stk 8x15 ET18... Pris: ca 6000 pr sett. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Noric Autotech Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Bilde av felgene? Hvor feil blir ET25 på en bil med ET45 egentlig?? jeg trenger senterhull 59,1 minimum. Siter www.nordicautotech.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet November 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Bilde kommer så snart jeg får de... Men er desverre rimelig sikker på at senterhull er 57.1 (som er std på VW og BMW), det har de ihvertfall vært de andre settene med slike felger jeg har hatt. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg