VeGGiz Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 En kamerat av meg har nå satt i sin nye Aiwa CD-spiller, men det er ikke liv i den! Han brukte ISO-koblingen som var fra før, men det mangla en "tapp" i den, i forhold til det som var i spilleren. Men når han mater den en cd, så spisern den, og spytter den ut igjen når han trykker på eject knappen.. Noen som vet hva som kan være galt? Bilen er en Cordoba 94' eller 95'. Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Har ikke vag noe skiftende polaritet eller no såkalt intelligent styrestrøm på noen? En tanke Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glx-rider Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 sikker på at han får strøm fra tenningen, og ikke bare 12v memory? Min er nemlig også sånn før jeg vrir om tenningen c.. Sjekk strømtilkoblingene.. Her står det om hva pluggen i iso`n er til.. http://www.bilradiospes.no/index.php?aID=49&ids=artID Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 det er nok det glx sier, om ikke så må det være feil i spilleren. :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg