Gå til innhold

anlegg i golf 3

Ranger emnet

mrE

Anbefalte innlegg

noen som har noen bilder av en smart måte å få trøkka 2 12",forsterkere,og kondensatorer i bagasjerommet på en golf 3? syns det er så lite med plass der,så jeg håpet noen hadde skjønt det jeg ikke skjønner...trenger ikke være 12"..kunne bare tenke meg å se noen forskjellige "layouts" da...for å bli litt inspirert...(p.s helst biler som ikke har fjernet baksete)...takk til alle som gidder å svare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by hc_TK

KingCamel: er det SS forsterkerne du har i bilen der?

Er du ferdig med å bygge? Trodde det hadde vært bedre med et med et mere åpent rom mot resten av bilen...

Er nok ikke SS amps nei.. Er ikke ferdig med å bygge enda.. Skal trekke opp alt i rød skai og ha speil i gulvet..

Den plata på toppen har jeg ikke i lenger.. Ble helt jævli å sitte inni der med den på.. Den var skrudd fast med 26 skruer rundt om og løfta seg ca 3 cm når jeg spillte sånn passe høyt.. Hawkon her på forumet kan skrive under på at det å stikke hodet ned mellom subbene når det spilles på 28 av 31 volumhakk på spilleren ikke anbefales :D Forsterkerne er festa på en måte som gjør at de er MYE vanskelig å få ut.. Derfor har jeg ikke mannet meg opp for å gjøre ferdig alt enda..

Spekulerer litt på å skaffe meg to forseter til, å kaste ut baksetet for å bygge en midtkonsoll som går helt frem til brekket.. Midtkonsoll med plass til et par batterier og kondensatorer :D

Her er et bilde som viser litt bedre hvordan det ser ut til dags dato..

Bilde027.jpg

1994 VW Golf TDK

2000 Yamaha Dragstar 1100

x 2006 Bombardier Outlander 800

x 2006 Bombardier Rally

x 1982 "Chewy" Corolla DX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hc_TK

KingCamel: er det SS forsterkerne du har i bilen der?

Er du ferdig med å bygge? Trodde det hadde vært bedre med et med et mere åpent rom mot resten av bilen...

De forsterkerene er fra Arizona Eagle.

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått plass til to 15" firkantede Kickere, en stor monoblokk og en stor firekanaler, ekstra batteri og kondesator. Men har ikke bilde, og vil ikke ta ennå heller, for jeg er ikke helt ferdig baki der. også vet jeg ikke hvordan jeg legger ut bilde.

mvh

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er bilde av min bil i bagasjerom( har fått en litt større mono blokk nå,med lys i) det er også bygget et deksel over for å skjule kabler osv,så den ser litt liten ut.. kondensatorer til venstre, 4 kanaler til høyre og batteri under kassa..

bilde: http://www.streetteam.no/visbilde_v1.asp?picture_id=1393&picture_owner=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er bilde av min bil i bagasjerom( har fått en litt større mono blokk nå,med lys i) det er også bygget et deksel over for å skjule kabler osv,så den ser litt liten ut.. kondensatorer til venstre, 4 kanaler til høyre og batteri under kassa..

bilde: http://www.streetteam.no/visbilde_v1.asp?picture_id=1393&picture_owner=1 :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider