mrE Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 noen som har noen bilder av en smart måte å få trøkka 2 12",forsterkere,og kondensatorer i bagasjerommet på en golf 3? syns det er så lite med plass der,så jeg håpet noen hadde skjønt det jeg ikke skjønner...trenger ikke være 12"..kunne bare tenke meg å se noen forskjellige "layouts" da...for å bli litt inspirert...(p.s helst biler som ikke har fjernet baksete)...takk til alle som gidder å svare... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Har du kjøpt deg utstyr? Hvis ikke kan du ta kontakt med meg så kan vi finne en løsning på utfordringen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Prøv heller å bruke 1 stk 10" med en god forsterker.. Er ikke så mye som skal til i en Golf 3 Da har du jo faktisk også litt plass igjen etterpå :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 hei.. stikk inn på http://www.streetteam.no og se til høyre,litt nedover siden.. der ligger det en link til Golf Nos prosjekt.. det er min bil.. har trøkt inn 2 stk 12", 1 stor monoblokk, 2 stk kondensatorer, 1 forsterker til høyttalere, lystgasstank og ekstra batteri!!! mvh svein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Slik har jeg gjort det.. Edit: hvorfor kommer det bare opp link og ikke bilde? Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 KingCamel: er det SS forsterkerne du har i bilen der? Er du ferdig med å bygge? Trodde det hadde vært bedre med et med et mere åpent rom mot resten av bilen... Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 MÅ HA 2 12" :) eller kan ikke naboene høre forsterkere og kondik ligger gjemt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Originally posted by hc_TK KingCamel: er det SS forsterkerne du har i bilen der? Er du ferdig med å bygge? Trodde det hadde vært bedre med et med et mere åpent rom mot resten av bilen... Er nok ikke SS amps nei.. Er ikke ferdig med å bygge enda.. Skal trekke opp alt i rød skai og ha speil i gulvet.. Den plata på toppen har jeg ikke i lenger.. Ble helt jævli å sitte inni der med den på.. Den var skrudd fast med 26 skruer rundt om og løfta seg ca 3 cm når jeg spillte sånn passe høyt.. Hawkon her på forumet kan skrive under på at det å stikke hodet ned mellom subbene når det spilles på 28 av 31 volumhakk på spilleren ikke anbefales :D Forsterkerne er festa på en måte som gjør at de er MYE vanskelig å få ut.. Derfor har jeg ikke mannet meg opp for å gjøre ferdig alt enda.. Spekulerer litt på å skaffe meg to forseter til, å kaste ut baksetet for å bygge en midtkonsoll som går helt frem til brekket.. Midtkonsoll med plass til et par batterier og kondensatorer :D Her er et bilde som viser litt bedre hvordan det ser ut til dags dato.. Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Vist at noen her hadde sett SS forsterkerene sammen med hobbyplater så tror jeg Rikshospitalet hadde blitt neste stopp. Mr.SQ (som dessverre ikke er sammen med oss lengre :p ) for ett eksempel har alt kommentert at det ikke er ekte SS forsterkere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by hc_TK KingCamel: er det SS forsterkerne du har i bilen der? Er du ferdig med å bygge? Trodde det hadde vært bedre med et med et mere åpent rom mot resten av bilen... De forsterkerene er fra Arizona Eagle. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 litt bøff av arizona eagle å bøffe ss konseptet på de sinsyke ampene da! litt off topic men :P Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Jeg har fått plass til to 15" firkantede Kickere, en stor monoblokk og en stor firekanaler, ekstra batteri og kondesator. Men har ikke bilde, og vil ikke ta ennå heller, for jeg er ikke helt ferdig baki der. også vet jeg ikke hvordan jeg legger ut bilde. mvh Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 her er bilde av min bil i bagasjerom( har fått en litt større mono blokk nå,med lys i) det er også bygget et deksel over for å skjule kabler osv,så den ser litt liten ut.. kondensatorer til venstre, 4 kanaler til høyre og batteri under kassa.. bilde: http://www.streetteam.no/visbilde_v1.asp?picture_id=1393&picture_owner=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 her er bilde av min bil i bagasjerom( har fått en litt større mono blokk nå,med lys i) det er også bygget et deksel over for å skjule kabler osv,så den ser litt liten ut.. kondensatorer til venstre, 4 kanaler til høyre og batteri under kassa.. bilde: http://www.streetteam.no/visbilde_v1.asp?picture_id=1393&picture_owner=1 :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg