drturbo Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Jeg har lagt merke til at min bil sliter dekk meget ujevnt. Bakhjulene blir mye fortere utslitt en fordekka. Bilen det er snakk om er en ascona B med sperre og c20let motor..... Noen som kan hjelpe? Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Klare symptomer på for stor motor dette. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Kanskje det ville hjelpe å sette inn et EDS chip, som jeg kan justere.....NED! Neida, det er bare så j...vlig moro å kjøre sidelengs. Åssen går det med ræserbilen din? Mvh. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Hehe, du får prøve det ;) Asconaen bare sviver og sviver, hehe. Kanskje ikke like brutal gange som din men :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristom Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Originally posted by drturbo Jeg har lagt merke til at min bil sliter dekk meget ujevnt. Bakhjulene blir mye fortere utslitt en fordekka. Bilen det er snakk om er en ascona B med sperre og c20let motor..... Noen som kan hjelpe? Tommy Du spøler vel ikke??:rolleyes: :D Siter Opel Ascona 1.3S 1981mod Opel Vectra 2.0i 1990mod [x] Opel Vectra 2.0i 1991mod (vraket) [x] Opel Omega 2.0i 1987mod (vraket) [x] Volvo 244DL B19 1980mod (vraket) [x] VW Golf 2 1.6 1985mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Det hender jo att bakhjula slipper, spesielt i svinger på 2. og 3. gir.... Og det gåt jo fortere å snu med piruett, enn å kjøre i en stor runding..... Mvh. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg