Aikio Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 vell.. nå kom lønninga inn i går... så nå skal jeg på shopping... trenger gjerne svar så fort som mulig... Skal bygge glassfiber kickpaneler, vet hvordan dette gjøres, har haynes boka... men hva trenger jeg av utstyr for å bygge i glkassfiber... annet enn glassfibermatter og polyester, gjerne dette spesifik også... og trenger jeg glassfibersparkel??? er biltema greit her?? har de alt man trenger? og til basskassa.. det er en jbl P1020e som har 400w RMS og 1600 w max, blir drevet av en RF Punch forst. som gir 500w rms i brokobling (står det på papiret). skal bygge lukket kasse... har nøyaktig litervolum... trenger jeg 22mm MDF plater, eller holder det med 19mm plater? gjerne tips om bygging av kassa også... hva slags lim jeg trenger... selvborrende skruer?? plugger??? eller tre skruer? frontsettet er infinity ref. 5000cs som blir drivd av en blaupunkt GTA 290 forst. spilleren er pioneer DEH-P7500MP hva slags kabler trenger jeg??? har en 1F kondis stinger... koble denne til begge forst? eller kun subben sin?? vet folk har en slags motorvarmer som lader opp batteriene samtidig?? hva er dette... noen som vet?? Bilen er en 84 mod skropel corsa a sedan... her er ett møkkabilde laget i paint på 2 min... :D På forhånd takk for svar... Morten Siter - 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter - 1974 Mazda 818 DeLuxe x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :( x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aikio Skrevet November 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 hmm... ingen som vet ??? var på shopping i dag jeg... har kjøpt: Glassfibermatter 0,9 * 1,0 m Polyester Glassfibersparkel (langtrådet) Finsparkel Herder og utendørs trelim som vistnok skulle tåle det meste... noe mer jeg trenger??? og spørr igjen... hva slags skruer trenger jeg? blir 19mm plater har jeg bestemt meg for... skal se om jeg får tak i det så snart som mulig... Siter - 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter - 1974 Mazda 818 DeLuxe x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :( x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 19mm tror jeg burde holde. har bygget PA anlegg og en del bil greier. har bare brukt 19 utenom i en 18'' PA subb. men den var jo gedigen! har pleid å bruke "terrasse skruer" eller hva det heter,men man bør (MÅ) borre med rundt 2,5-3,5 (avhengi av hvor tykke skruene er) borr før man skrur. tror de skruene 4x25 mm eller noe sånn.. skal også begynne med noe glassfiber til våren/sommern eller noe sånt. Gleder meg til det :) Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 du har kjøpt ALT for lite glassfiber duk. du trenger mye mer en det. husk at du skal ha mange lag utapå hverandre. som lader kan du kjøpe den ctech (er vel det den heter) laderen som dem selger på torshov, bilxtra +++. den kan du montere i motorrommet. eller så har defa en lader, men da må du kjøpe hele defa systemet så vidt jeg veit Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aikio Skrevet November 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Jeg kjøpte 3 pakker glassfiber... men kan godt hende jeg trenger mere... ALJ_GSi: i max power ice boka... der bruker de noen slags bolter/muttere som slås inn i frontplata på basskassa for å holde elementet godt på plass... vet du hvor man får kjøpt sånt her i området??? Siter - 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter - 1974 Mazda 818 DeLuxe x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :( x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Originally posted by Aikio Jeg kjøpte 3 pakker glassfiber... men kan godt hende jeg trenger mere... ALJ_GSi: i max power ice boka... der bruker de noen slags bolter/muttere som slås inn i frontplata på basskassa for å holde elementet godt på plass... vet du hvor man får kjøpt sånt her i området??? Kan jo alltids svare jeg, selv om det ikke er meg du spør... T-nut heter det, og fås kjøpt på f.eks. Biltema. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 de har det på clas ohlson også. mutter med 4 pigger på som du som sagt slår inn på baksiden av frontplata. kan være veldig knot. Du må passe på å slå inn muttern helt rett også at du ikke tetter gjengene. drit irriterende når du skal feste siste skruen på elementet og muttern detter ut!!! tror vi pleier å bruke 4 mm sånne.. Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg