Gå til innhold

Tips ang Trimming/ Styling av Accord


Grønn Accord

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en Honda Accord 2.0 iS 95.mod.

Har etter hvert funnet ut at det er vannskelig å finnne styling og tuningdeler til denne bilen. Spesielt styling.

 

Noen som har noen tips ang nettsteder el. som selger styling eller trimdeler til denne modellen?

 

Den er chipet og satt på sportsluftfilter. Noen som vet hvor mye mer jeg får ut av å sette inn trimkam i den i tilegg?

 

:rolleyes: Takknemlig for ledetråder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Heisann heisann!

Endelig en til som har funnet ut at denne bilen er kjempe fin!

 

Jeg hadde Akkurat samme bil i 94 mod..

 

Kjøpte H&R Cupkit (Gule koni og H&R fjærer) på Powerzone.. tror jeg betalte mellom 6 og 7000 kroner.. Kjøpte også luftfilter kit der, men det var til US accorden så jeg måtte sage litt på røret, men ikke noe problem! Var forresten Ractive det..

 

Så etter LAANG tid så fant jeg denne siden på nettet:

TUNINGSTORE

 

Den sølvfarga bilen du ser på bildene er min gamle bil!

 

Kjøpte front, bak, og sideskjørt, også hadde jeg en liten vinge bak, men den fikk jeg fra en Civic Coupe..

 

Jeg kan sitte å skrive i evigheter om bilen, men det orker jeg ikke nå! Si fra hvis du vil vite noe mer, eller om det er noe jeg kan være behjelpelig med! Har også noen bilder av bilen, men det ligger på pc hjemme!

 

lykke til!

mvh Øyvind Bauer

Current: '02 VW Golf TDI

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Brenna_Racing

Okay...

 

Har du justerbare demperer eller?? Hvor breie dekk har du?? Tenkte jeg skulle senke bilen min 60/40, men jeg har en mistanke om at hjula kommer til å subbe oppi hjulbuen

 

 

Litt offtopic nå, men jeg hadde 215/45-17.. kunne gått med 225/40-17 også

Current: '02 VW Golf TDI

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår