Grønn Accord Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Hei, jeg har en Honda Accord 2.0 iS 95.mod. Har etter hvert funnet ut at det er vannskelig å finnne styling og tuningdeler til denne bilen. Spesielt styling. Noen som har noen tips ang nettsteder el. som selger styling eller trimdeler til denne modellen? Den er chipet og satt på sportsluftfilter. Noen som vet hvor mye mer jeg får ut av å sette inn trimkam i den i tilegg? :rolleyes: Takknemlig for ledetråder!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Er det masse effekt i å sette på sportsfilter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brenna_Racing Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Man får vel kanskje bittelitt mer effekt...Er ikke så mye...Men man får kulere lyd da:D Siter - 1991 Toyota Mr2 2,0 Gti x 1993 Honda Accord 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Stress å ta ut av det gamle luftfilteret? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brenna_Racing Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Det er ikke stress i det hele tatt...Hvis du har en 87 Accord, så har du nok luftfilterboks.... Da er det bare å ta av lokket på boksen, å ta ut filteret....Hvis du vil ha fet lyd, så borrer du bare et hull i luftfilterboksen :D Siter - 1991 Toyota Mr2 2,0 Gti x 1993 Honda Accord 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Heisann heisann! Endelig en til som har funnet ut at denne bilen er kjempe fin! Jeg hadde Akkurat samme bil i 94 mod.. Kjøpte H&R Cupkit (Gule koni og H&R fjærer) på Powerzone.. tror jeg betalte mellom 6 og 7000 kroner.. Kjøpte også luftfilter kit der, men det var til US accorden så jeg måtte sage litt på røret, men ikke noe problem! Var forresten Ractive det.. Så etter LAANG tid så fant jeg denne siden på nettet: TUNINGSTORE Den sølvfarga bilen du ser på bildene er min gamle bil! Kjøpte front, bak, og sideskjørt, også hadde jeg en liten vinge bak, men den fikk jeg fra en Civic Coupe.. Jeg kan sitte å skrive i evigheter om bilen, men det orker jeg ikke nå! Si fra hvis du vil vite noe mer, eller om det er noe jeg kan være behjelpelig med! Har også noen bilder av bilen, men det ligger på pc hjemme! lykke til! mvh Øyvind Bauer Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brenna_Racing Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Åja...Den bilen har jeg sett fler ganger...Den er så sinnsykt pen:D Solgte du den til en utlending?? For det er en bortved meg som har en bil som ligner Siter - 1991 Toyota Mr2 2,0 Gti x 1993 Honda Accord 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Nei.. Det er vel Nomi eller hva han heter det.. fra oslo.. Solgte den til vestfold et sted.. han skulle sette turbo i den osv.. Sinnsykt pen ja her er et bilde uten stylingen.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Nice :D Originally posted by Bauer Nei.. Det er vel Nomi eller hva han heter det.. fra oslo.. Solgte den til vestfold et sted.. han skulle sette turbo i den osv.. Sinnsykt pen ja her er et bilde uten stylingen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brenna_Racing Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Ja, skikkelig pen bil....Digger fargen ass...HVor mye hadde du senka den a?? Har du fler bilder eller Siter - 1991 Toyota Mr2 2,0 Gti x 1993 Honda Accord 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brenna_Racing Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Er forresten litt off topic nå men...hehe Siter - 1991 Toyota Mr2 2,0 Gti x 1993 Honda Accord 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Senka ca 80/60.. når jeg fikk på stylingen hadde jeg ca 60/60 Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brenna_Racing Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Okay... Har du justerbare demperer eller?? Hvor breie dekk har du?? Tenkte jeg skulle senke bilen min 60/40, men jeg har en mistanke om at hjula kommer til å subbe oppi hjulbuen Siter - 1991 Toyota Mr2 2,0 Gti x 1993 Honda Accord 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Originally posted by Brenna_Racing Okay... Har du justerbare demperer eller?? Hvor breie dekk har du?? Tenkte jeg skulle senke bilen min 60/40, men jeg har en mistanke om at hjula kommer til å subbe oppi hjulbuen Litt offtopic nå, men jeg hadde 215/45-17.. kunne gått med 225/40-17 også Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brenna_Racing Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Det høres bra ut...Jeg har samme dimensjon som deg...:D Takk for hjelpen ;) Siter - 1991 Toyota Mr2 2,0 Gti x 1993 Honda Accord 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg