Shaky Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Hva er det en framskjerm og et speil (til 90 dør) ligger på sånn ca? Var så (u)heldig å treffe på skogens konge i går og han vil ikke betale for skaden. Han sparket en bulk i venstre skjermen min samt knakk tydeligvis feste på speilet. Virker som om det henger i justerings greiene. Og hva må jeg gi for lakk osv. Er metallic lakk som er på bilen. + en ting til, bilen er omlakkert og jeg har ikke den farge koden. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 er egentlig bare lakken som koster, kommer sikkert på rundt 3000kr vil jeg tro. men jeg har en billig framskjerm å selge deg om du er interessert!:) Mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 og jeg har ett speil.. :P Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet November 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 HEHE Takker for tilbud, men skjermen var ikke så ille i dagslys, så den er slått ut igjen. Må ha på litt sparkel og lakke den igjen. Speil var faderen og hentet på skroten idag. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg